Sivut

30.4.2012

Kirppari

Tänään kävinki sitte kirpparilla. Mukaan tarttui:

 Houkutus 3,20 €! Aattelin lukee noi uudestaan ku luin viimeks kasiluokalla nii siitä alkaa jo olla aikaa 3 vuotta. Näitä ei oo IKINÄ kirjastossa joten aattelin hommata kaikki ihtelle. Hyvä et löyty halvalla kirppikseltä, ois saanu pulittaa kaupassa 11-12 eurolla. Ja Uusi Kuu-kirjan saan ostaa Jonnalta kuhan mulle tulee tilipäivä. Se on sitte kovakantinen kirja mut ei se haittaa vaikka onki erilaisia nuo kirjat. :---D Nytki pöllin säästöpossusta rahaa ku pitää muutenki hommata kaljaa tänään illaksi.. -.- Ja sit ku tulee se tilipäivä niin maksan sinne säästöpossuu sitte kaikki takasi.

 :DDD En voi ku nauraa. 7 € kangas/huopatakki ja mullahan siis on ollu tässä melkeen 2 vuotta käytössä tämmönen prikulleen samanlainen ja sama koko myös. Se on vaan niin nukkanen ja äiti inissy et pitäs uus takki hommata mulle. No nyt saakeli vie löysin saman takin kirppikseltä uuden veroisena! En löytäny tästä yhtään käytön merkkejä. Mä oon siihen vanhaan takkiin joutunu ompelee nappeja uudestaan kiinni. :-D Oon niin superonnellinen ku löysin samanlaisen takin ja vielä halvalla, tuo on niin ihana etten ikinä halua käyttää mitään muuta takkia♥ Ja äitikään ei voi enää valittaa. Saan ottaa uuden puhtaan takin käyttöön ja oon tooosi onnellinen et se on samanlainen ku vanha :)

 Farkut eurolla...

 ...tein niistä farkkushortsit :) Kesäksi näitä aina tarvihtee.

Ja tässä jotain viikontakasia lärvejä, toi vimppa kuva on kylläki tänää otettu.


 Juurikasvu. :D Tässä on itseasiassa tummemman näkönen mitä mulla on oikeesti oma väri. Mulla on joku semmonen tumman maantienharmaavaalee. Yäk. 

Meikittä olin siis tänään koulussa. Kyllä mää kesken koulupäivän kävin laittaa vessassa meikkivoiteen ja puuterin mut siinäpä se.

Tänään yritän ottaa paljon vappukuvia :) Klara vappen krana vatten vaan kaikille !

7 kommenttia:

  1. Mä en oo lukenu Houkutusta ikuisuuteen. :D Pitäiskin joku päivä aloittaa sitä ja katsoa, millasta tekstiä sieltä kirjasesta löytyy.

    Hyvää vappua myös sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Saara: Kiiitos!:)

    hilija: Joo en mäkää oo lukenu :) Joten nytpä hommaan noi kaikki itelle ja alan lukemaa uudestaa! Nytkin on se yks kirjasarja menossa :-D Ja kiitoksia samoin!8)

    VastaaPoista
  3. nyt on pakko kommentoida mutta onko pyykkinarut alhaalla teillä päin?
    ;) :D

    VastaaPoista
  4. Millä kirpparilla Ylivieskassa yleensä käyt? :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Wanhan ajan kirppis eli citykirppis on paras! Ja kylällä oleva Juurakon kirppis on myös hyvä :) On myös se paratiisi-kirppari mut sieltä en ikää löydä mitään..

    VastaaPoista