Sivut

19.4.2012

Tylsiä asioita.

Ajattelin tulla postaamaan kun on taas muutama kuva ja kun on tylsää. On tossa muutama juttu mistä haluanki postata. :-D


 Tämmöstä keliä ollu Ylivieskassa! Tosi kiva ku voin teilleki näyttää kuvia Ylivieskan keskustasta :-D En enää muista millon noi kuvat otin, varmaan eilen ton alemman kuvan ja ylempi kuva on sitten maanantailta tai tiistailta. No jokatapauksessa alkuviikosta oli ihan hirvee ilma. Lunta tuli ku esterin perseestä. Tänään oli hyvä ilma, aurinko paisto ja linnut laulo ja ihanaa lumet sulaa♥ Mä puhun säästä täällä, hohhoijjaa..

Tässä nyt pari tylsää naamakuvaa + tämän päivän asu:


 Tukka kivan värisenä. Paitsi tänään vähä failasin illalla kun pesin hiukset ja suihkuttelin sen jälkeen kuiviin hiuksiin vähän liikaa sitä uutta hopeasuihketta... No ainakin se toimii!

 Ja päivän asu. Mitenhän mulla on aina noi samat sukat näissä?? :D Pesen kyllä sukat aina ja laitan uudet puhtaat jalkaan, jos joku luulee et kuljen aina noilla sammakkosukilla..

Huivi ulkomailta (enkä muista tietenkään että mistä)
Toppi X-Globe
Farkut ja neule kirpparilta

 Muneja♥ Äiskä antoi. Tänään kävin ostamassa ison pussin lisää alennuksesta Kärkkäiseltä koska nää oli niin hyviä jajajaj luin kokeeseen ja pyöräilin paljon joten ansaitsin.

 Lisäks aijon tehdä tänään vatsalihaksia ja punnerruksia. Joudun muuten vatsat tekemään aina sängyllä koska lattialla mulla sattuu selkään (vaikka olis tyyny alla) ja niskoihin. Sängyllä vaan pitää tehä enemmän sitten koska siinä on jotenkin helpompi tehdä. Ja ihmettelen suuresti kun vatsalihakset mulla ei enää kipeydy niinkun joskus vaikka mulla on ollu tässä pitkä väli etten oo niitä treenannut ollenkaan. Treenin jälkeen tuntuu kyllä että niillä on jotain tehnyt, mutta tunnin päästä ei enää mitään tuntemuksia. Joskus mulla tuntui montakin päivää kipeät vatsalihakset! Ja jalkalihakset ja käsilihakset mulla taas tuntuu aina ihan kuolleilta ja pylly myös. :-D Punnerrukset on myös tosi tehokkaita mulla rintalihaksiin ja kyllä tuntuu vielä päivänkin päästä. Vatsalihaksia oon saanu tehä 100 tossa sängyllä mutta siltikään ei tunnu seuraavana päivänä ja enempääkään en jaksa tehdä. Lattialla jaksaisin tehdä puolet vähemmän mut siinä sitten sattuu joka paikkaan.. Mulla ei oo nimittäin mitkään hyvät vatsikset, niinkuin ei muutkaan lihakset! Ja haluaisin niihin voimaa koska mun lihakset väsyy niin helposti. Tähän nyt tuli tämmönen väliangstaus liikunnasta. :-D

Ja sitten aattelin kertoo mun huoleni siitä kun oon näköjään taantumassa takas 8-vuotiaaks. Tässä muutama juttu mitä hain kotoo:



Värityskirjoja, puuvärejä ja My little ponyja! Yhtä kuvaa jopa tänään rupesin värittään ku oli tylsää. Ja nuo on ihan sairaan helppoja ja isoja kuvia. Ja nuo ponit on mun uus keräilykohde, nuo on vaan niiiiiin suloisia! Ja en oo ainut, noita näyttää keräilevät muutkin ihmiset ja esim. huuto.netissäkin kisataan noista, varsinkin 80-luvun poneista. Mutta määki alan nyt kerään noita kyllä ja täytän hyllyt poneilla, aawws nuo on niiiin söpöjä ja leikin niillä itekin lapsena. :-D Ite en kyllä omistanu kun ton valkosen joka on ollu myös mun toisella tädillä ja se on niitä vanhoja poneja. Noi kaks pinkkiä on sitte uudempia ja ne on mun pikkusiskon alunperin eli ihan 2000-luvun tekeleitä. Kattokaa tuota vauvaponiaki miten sulonen se on!

Näköjään mulla on joku ikäkriisi kun en halua päästä lapsuudesta irti... 4 kk päästä 18! Ootan innolla mutta myös kauhulla, sillon on lapsuus ohi. :-D Ja mulla oli paras lapsuus ikinä.

Mutta nyt tää ikuinen lapsi lähtee, moidoo!

7 kommenttia:

  1. nuo hiuksethan on jo hieman vihertävät :D no kuluuhan se aika värittäessäki... onhan niitä semmosia "haastavampia" ja ykstyiskohtasempiakin väritys juttuja olemassa... (:

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Siis tuo eka kuva sen takia näyttää vihertävältä koska muokkasin sitä erilailla nii siinä tuli tuo :DD Mutta kyllä nää ainaki meinaa loisteputkivalossa vihertää helpommin, luonnonvalossa on kuitenki kivan hopeisen valkoset. Näkyy hyvin tossa asukuvassa.

    Ja mulle kyllä kelpais semmoset vaikeemmat värityskuvat, nuo lastenkuvat on vähän helppoja :-D

    VastaaPoista
  3. Musta tuntuu välillä,että ite taannun lapsen tasolle kun riehun kavereitten kans mutta että Olliorava 17v värityskirjojen ja maikkareitten parissa? :'D KERSA <3

    VastaaPoista
  4. Maiju: No sanoppa muuta XDD Kaks vuotta olin niin aikusta aikusta mutta nytte oon niin 8v. jälleen :D Mutta ihanaa ois lapsi vielä♥ ehkä mulla on se ikäkriisi...

    VastaaPoista
  5. mä vihaan ajatusta, että lapsuusaikoja ei enään koskaan tuu takasin. sitä huoletonta ja vastuutonta ja (lapsen)hauskaa elämää ei enään koskaan tuu. jotenkin ahdistava ajatus :c
    ja surullinen

    VastaaPoista
  6. Saara: No sanoppa muuta! Aikuistuminen on ihan perseestä :(( Haluaisin olla vielä sun ikänen! Ja vielä mieluummin joku 8-vuotias koska ei 12-13 vuotias oo enään niin lapsi kun se teini-ikä alkaa tulla..

    VastaaPoista