Sivut

1.4.2012

VKL

Viikonloppu meni hyvin mutta pääasiassa juodessa. Tänään on kuitenki hyvä päivä vaikka krapulapäivää viettelenki! Aijon kattoo paljo ohjelmia ja SYÖDÄ ja juoda limua!

 Tiput pääsi vihdoin ruohoon! Ja onhan tossa yks pupukin.

Kattokaa mikä ilma! Kyllä se kesä tulee. Ei oo lunta kyllä keskustassa enää paljoo, mustia lumikasoja vaan siellä täällä :D

Tässä vielä kuvia eiliseltä nii kaverit saa kopsata täältä :) Tässä nyt mun mielestä ne hyvät ja julkaisukelposet kuvat! Ei niitä paljoo tullu. Ja nää on muuten muokkaamattomia jos tyypit haluaa ite muokata! :)





Täällä mun kämpillä kävi vähä kaikkia. Oli mukava ilta ja oon ilonen ettei mulla ollu paljo kaljaa ja nyt mulla alkaa TIPATON HUHTIKUU! Ja löysin muuten ihan superin biisin:



4 kommenttia:

  1. eipä tuu kevättä täällä ainakaa :(( tänään sato joku 10-15cm lunta ja näyttää siltä ettei koskaan olis mitään kevään alkua ollukka, vituttaa :DD

    VastaaPoista
  2. iita: oho, siellä on vähä sadellu! Tännekin pitäis tulla torstaina lunta mut toivotaan ettei tule.. Mut pakkastaki on nytten vähä ja kova pakkastuuli :/ Mut onneks ulkona paistaa aurinko ja linnut laulaa!

    VastaaPoista
  3. täälläki sato lunta just sunnuntai-iltana se 10cm, meni leirikoulusta maku kokonaan melkeen xd

    VastaaPoista
  4. Saara: Oho! täälläki pitäs tulla torstaina lunta mut saa nähä..... toivottavasti ei ku nyt on nii hyvät ilmat ollu!

    VastaaPoista