Sivut

17.4.2012

Hiustuotteita

Tänään Jonna kävi tässä mun kämpillä iltapäivällä. Vaihdettiin vähän tuotteita keskenämme, annoin Jonnalle punasille hiuksille tarkotettuja juttuja ja se taas anto mulle vaaleille hiuksille tarkotettuja juttuja!

 Tällasia: Helmenvaalea sävyte, hopeasuihke (kirjotin ensin vahingossa hopeahuiske btw), ja hopeashampoo. Kaikki kampaamosta, niinku ne munki antamat punaset hoitotuotteet, paitsi yks niistä oli Deviantista ostettu punainen shokkiväri.

 Kokeilin tuota suihketta ja toimi heti! Mulla on muutaman pesun aikana taas tullu keltasemmat hiukset niin näki kyllä et tää toimii. Harmi etten tajunnu ottaa kuvaa ennen hopeasuihkeen suihkuttamista...

Ja vaihdoin myös tuon pillerikorun itelle. >:--------D Tää on niin hauska! Paitsi leikin tällä koko ajan kun tää on niin iso, menee vielä rikki....

Sitte vähä kevennystä:

Tyyppi on 14??? Vitsit miten seksikäs ääni. Ja näyttäähän tuo toki vanhemmaltakin. Huh mikä pakkaus :33 Tuommonen ku puhuis mulle niin sekoisin varmaan. En oo ennen miesten ääniin kiinnittäny huomiota ellei oo tosi korkee ääni mut nyt kyllä tähän kiinnittää pakosta huomiota koska jäbä on tosiaan vasta 14-vuotias. Ei oo kyllä äänenmurroksesta tietookaan... Tuntuu että joku on dubannu tohon päälle koska ei tommonen ääni sovi tommoselle pojalle. :---------DD

4 kommenttia:

  1. eikö ton kokonen koru haittaa jo syömistä? D:

    ja on muute ihan taatusti dupattu tuo video :DD

    VastaaPoista
  2. haha mäki katoin ton videon tänää ja olin sillee "ei saatana ei toi voi olla tosissaa xd !"
    ja pillerikoruuuuuu :3 <3



    no siis kerran mutsi oli silleen että "miks sä et halua värjää hiuksiasi normaaleilla väreillä?"
    ja sanoin "koska mä en haluu mennä massan mukana, mä en haluu olla samanlainen ku muut. mulla on oma tyyli. haluisiks sä vai et mä näyttäisin normaalilta?"
    ja se sano että "joo"

    VastaaPoista
  3. Toi hopeasuihke (kirjoitin ensin hopeasuihkU) on kyllä toimivaa kamaa! :) Mulla meinaa hopeashampoo aina jumahtaa tiettyihin kohtiin, tyyliin tyvi jää keltaseksi mutta jossain kohdissa sinertäviä länttejä. Hopeasuihketta saa tasasemmin sinne minne tarvii :) Eikä noi 4reasons tuotteet oo ees kalliita

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Eeeei tää haittaa ollenkaan syömistä :-D Mut tää tuntuu vaan koko ajan kitalaessa ja leikin tällä koko ajan että sen verran iso tää on! Niillä pienemmillä koruilla en pahemmin oo leikkiny. Ja jotenki en osaa aatella et toi ois dubattu koska toi oli jossain uutisissa toi video. :-D Mut ei sitä tiiä!

    Saara: No mäki olin vähä että ei herranjumala mikä ääni :--D Ja sain tosiaa vihdoin tän pillerikorun tähän!

    Ja tosi tympeesti sanottu sun äitiltä jos noin sano.... :((( Mikähän siinä on vikana jos ei omaa lasta voi hyväksyä sellasena ku se on.. tai kai se hyväksyy mut näköjää sillä on joku ongelma silti. En mäkää oo ikinä halunnu olla massan mukana !

    Anonyymi: Toi on kyllä tosi hyvää, oon samaa mieltä :) Aika jännä että sulla se hopeashampoo menee vaan tiettyihin kohtiin! Mullakin tavallaan, kun ne latvat jää sieltä "sisäpuolelta" tai kaulanpuolelta keltasemmiks. Mut ei tuo hopeasuihkekaan varmaan siihen auta, jotenki ne ei vaan sieltä oo vaalentunu yhtä hyvin...

    VastaaPoista