Sivut

12.4.2012

Ostoksia

Huomasin eilen mainoksen K-marketin lehdessä että Fazerin suklaalevyt oli pistetty tarjoukseen: 2 kpl/3€ joten pitihän sitä koulun jälkeen käyä ostaan vähä suklaata. :-D Oon muutenkin jääny pääsiäiseen, vetelen suklaata poskeen ihan järjettömät määrät. Mut pitää välillä! Kävin myös Deviantissa kun halusin kielikoruun jotain uutta palloa. Ostinkin sitten tämmöset:

 Sain alennusta koska olin ottanu sen lävistyksen Deviantissa :) Niin sain sitten noista palloistaki vielä 50% alennusta! Myös mun aikasemmin ostama tappi oli puoleen hintaan mulle. Et kantsii ykalaisten mennä Deviantiin ottaan lävistys jos on miettiny sellasen ottoo, sieltä saa sitte puoleen hintaan ostaa seuraavat korut  kun pitää ostaa lyhempi tappi ja jos haluu jonku uuden pallon.

 Ei nyt hirveesti saa selvää mut laitoin ton timanttikorun nyt sitte!

 Ja siinäpä minun nannat♥

Innostuin myös käymään kirpparilla tossa kylällä. Kannatti! Tässä ostokset:

 Oli pakko ostaa tää! 70 senttiä makso ja tää oli kivan pitkä, tätä aijon käyttää yöpaitana. :-D Ja eihän sitä tiiä jos joskus innostun menemään kesällä tuo ja legginsit päällä jonneki hengaamaan, tuo oli meinaan aika mekkomainen päällä kun oli niin pitkä. Vaikka ei se tästä kuvasta oikeen infomoidu.. <---informoidu mikä sana??

 Harmaamaleerattu t-paituli Hello Kitty-kuviolla, mun ilme oli varmaan aika näkemisen arvonen ku näin tän. Hintaa oli 50 senttiä joten ei jääny mieleenkään jättää tätä sinne. Ihana!

 Löysin myös kahet pillifarkut. Niitä oonki vähä kaipaillu, ja nää oli hyvät jalassa ja kummallakin hintaa 3 €. Ei päätä huimaavaa? Otin vielä noista farkuista kuvat jaloissa kun tuo kuva on vähä tommonen plää.

 Mustia pillejä oon ehtiny taas aika kiitettävän kauan kun mulla ei oo ollu kunnollisia vähään aikaan.

 Nämä on sitte tavalliset deniminsiniset. Saatte ihailla mun hienoo asentoo olkaa hyvät!

MOI :3

Ei tässä muuta, seuraavaks teen postauksen niistä hius- ja ihonhoitotuotteista. Pitäis muokata ensin kuvat. Ja migreeniä pukkaa..

18 kommenttia:

  1. oulun pitbullissa saa ilmasen korun vaihdon kun sieltä ottaa lävistyksen :D eli siis lyhyempi tappi ja sen vaihto ilmaiseksi :)
    onko toi toinen muovia? ainakin näyttää siltä :)
    kannattaa varoa kun muovisen pallon laittaa kun sitä kiristelee.. ei kannata tehdä liian voimakasta loppu kiristystä koska ne kierteet voi hajota...
    nimimerkillä kokemusta on... :D

    VastaaPoista
  2. ai kauanks kielikorus on se ettei saa vaihtaa sitä koruu? en saarnaa, kysyn vaa ! (:
    höh et ostanu sitä pillerikoruu :c xd
    ooh vähä mäki haluun suklaata omnomnomnomnom oon suklaa-addikti (kirjotetaaha se tollee ? xd)

    ja taas tyyppi vaa löytää kaikkee kirppareilt ku tääl porvoos ei niiku koskaa löydy muuta ku puhkikuluneita koin syömiä villapaitoja 100e/kpl ja jotai rumii kenkii jotka oli muotii vuonna 400 ja muutenki niitten koko on joko 31 tai 58 -.-
    xd

    VastaaPoista
  3. Ernupulu: Oulussahan on siinätapauksessa hyvin ku ilmaseks saa :----D ! Onneks Deviantistaki saa ees puoleen hintaan, seki on jo hyvin. Varmaan suunnilleen kaikissa paikoissa ei saa mitään etuja. Ja luulempa hyvinkin että toi toinen on muovia! Kiitti neuvosta, pitää yrittää olla varovainen sitte ku laitan tuon toisen pallon vuorostaan >8D Kyllä lievästi vituttais jos saisin heti rikottua sen..

    Saara: Siis joo olisin saanu vaihtaa tähän palloo jo vaikka kuin kauan sitten, en oo vaan saanu aikaan jostain syystä. :----D Ja nyt oli rahaakin tuhlattavaks (en sitte osaa säästää vaan heti pitää lähtä osteleen) nii tosiaa siitä pillerikorusta, olisin ostanu semmosen mut sielä ei ollu :c pitää joskus tilata crazyfactoryltä eli sitte ku täytän 18 ja saan verkkopankkitunnukset.

    Täällä on kyllä tosi hyvät kirpparit! Kuulin että Helsingissäki kirpparit on yleensä semmosia et myyjät tulee päiväks sinne ja on ite siinä paikalla. Täällä ne on aina itsepalvelukirppareita ja saa pitää sitä pöytää varmaan niin kauan kun haluaa ja viikolta on joku tietty hinta. Hyvä systeemi!

    VastaaPoista
  4. mä en kyl meinaa kestää sitä et mutsi lukee mun blogii. hirveetä angstausta ja tekstejä jossa on tyyliin puolissa "haluun kuolla, vihaan mutsii" et jes... -.-

    VastaaPoista
  5. Mulla on semmonen pilleri koru ylimääräsenä, en oo käyttäny kertaakaan... Ja kaikki lävistyskorut voi vaihtaa sitten kun se on parantunut.. kielikoru 2-4 viikon kuluttua.. melko henk.kohtasta se on, joillakin paranee nopeampaa joillakin hitaampaa :) sama asia kun tulehduksien ja uloskasvujen kanssa. eipä niitä paljon voi ennalta arvailla :P
    Mutta muista kumminkin kierittää kunnolla se pallo kiinni ettei se irtoa, koska tästäkin on kokemusta (tosin monesti löystyy ajan myötä... oon jo 4 kielikorun palloa niellyt... :D höhö...):)

    VastaaPoista
  6. ooo, oot tosi nätti vipas kuvas! (--:

    VastaaPoista
  7. Saara: Niin no sulla on vähä semmosta tekstiä siellä että ei varmaa oo kiva! :s

    Ernupulu: Sähän voit vaikka mulle myydä sellasen pillerikorun jos et tarvii, mulla ois käyttöö! :D

    Ja niinhän tuo vähä tahtoo olla että riippuu ihan ihmisestä nuo kaikki mitä sanoit... Toivottavasti mulla ei kasva ulos. Mut eipä oo mikään muukaan kasvanu :) Ja oon joo hyvin kierittäny pallon aina kiinni, en oo kertaakaa vielä nielassu :---D Ehkä mulleki vielä käy niin!

    iita: Kiiitti paljon! :)

    VastaaPoista
  8. saat vaikka ilmaseksi :D en maksanu siittä kun 30 senttiä muistaakseni. se on semmonen vihree/läpinäkyvä

    VastaaPoista
  9. Ernupulu: Ai, kiitos! Säähän oot halvalla saanu :----D nomutta sitte sun pittää ilmotella ku oot ykassa jos haluut antaa sen mulle jossain (:

    VastaaPoista
  10. ihanat noi korut vaik lävärit ällöttääkin ! :o

    VastaaPoista
  11. Ernupulu: Oooookei, mehän voijaan vaikka olla yhteyksissä jos sulla on se koru mukana :)

    Maiju: Kiiitos :DD

    meri: Hehe eikös ookki ;)

    VastaaPoista
  12. Mäki tahtosin uusia koruja. Neula pitäis ainaki tilata :3

    VastaaPoista
  13. Ernupulu: Jooo :D

    Kummistus: No munki pitäs hommata neula! et saan tehtyä uuestaan snake bitesit:D

    VastaaPoista
  14. Heiii, mää en tienny että deviantis tehdään lävistyksiä ! Oon haaveillu jo kauan kielikorusta :) Paljo siellä maksaa se kielikoru?

    VastaaPoista
  15. Minä: Mulla se oli ilmanen koska ne ei ollu ennen tehny joten sain olla koekaniini >:D Sit ne rupes tekeen niitä 20 € hintaan ja saanu tehtyä niin paljon että nyt se on normaalihintanen eli 45 €. Onhan ne aika kalliita, Pitbullissaki tais olla noin viiskymppiä kielikoru..

    VastaaPoista