Sivut

17.4.2012

:---------)

Morjens. Tässä nyt vähä kuvapläjäystä. En muista oonko sanonu täällä mutta tein Avonille tilauksen mun kummitädin ja sen kaverin kanssa. Tässä mun tilaamat tuotteet:

Mintun värinen kynsilakka 6,90 (alk.peräinen hinta jonku kympin)

Ripsiä taivuttava ripsiväri 9,90 (Alkuperäinen hinta taisi olla tässä melkeen 15 €)

Ja viimeisenä luomiväri 7,90 €. Tää on sellanen jauheluomiväri ja mun mielestä kyllä oli ostamisen arvonen!

Tää kuva ei ihan anna oikeutta, on oikeesti vähän pigmenttisempi toi luomiväri. Tykkäilen!


Tääkin kuva on kyllä tosi huono mutta lakkasin kynnet heti uudella lakalla (: Vaikuttaa hyvältä lakalta mut joudun kyllä vielä tänään tekemään toisen kerroksen ku oon rapannu mun sormia niin lakka on hiukan lähteny ja muutenkin tuntuu että kaipaa toisen kerroksen.



Kuvailin ihan huvikseen mun meikkejä ja tein niistä asetelmia. Joskus on tekemisenpuute (:

Käytiin myös äiskän ja Olgan kans Kärkkäisellä sunnuntaina kun mulle piti ostaa pyörään lukko ja Olgalle sukkia. Sitte mäki sain tällaset ylisöpöt sukat! Hintaa oli 1,90 eli ei kyllä kalliit.

Viime perjantaina Ansku toi mulle tällasen pillerihuulikorun, jee!

Ja toisenlaisiaki pillereitä kävin eilen ostamaan Apteekista. Muistan kun alotin nää e-pillerit noin kaks vuotta sitten ja näillä oli hintaa 21,50. Nykyään hinta on 25,55 että aika kivasti noussut? Ja Jannen pitäs maksaa näistä vielä se puolet, en minä näitä yksin maksa >:D

Ja ostin Halpa-Hallista eilen askartelukartonkia! Tässä on semmosia monivärisiä kartonkeja. Saan askarrella kortteja ja äitienpäiväki tikuttaa lähemmäs. Muutenki lapsettaa ihan hirveesti..

..ja tässä esimerkki. Lainasin Olgalta tällasen lasten/nuorten kirjan ja voi että on kyllä hyvä♥ Tulee niiiin lapsuus mieleen ja kaikkee. Tähän tais kuulua vielä 5 tai 6 jatko-osaa. Aaaw♥ Ihanaa kun eläimiä inhimillistetään.

En tiiä yhtään miks mun käsi on haaruksissa? :D Ja tissit piti sensuroida.

Ja sitte pakollinen pissiskuva koska innostuin maalaamaan huulet pinkeiksi... Vaikka nykyäänhän se nude on yleisempää. :-D Ja pissismuokkaukset tietenki, kuva täynnä blurria ja typeriä tekstejä, sekä tietenki ruksit tissien eessä... Monesti oon kyllä törmänny semmosiin kuviin että nuo raksit tissien eessä on jotain ihan äärettömän ohutta ja olematonta, eikä ne tietenkään mitään peitä. Tää kuva nyt oli sen verran paha et pakko sensuttaa kunnolla. :-----D Ja tietenkin ankkailme♥ Voi että ihmisellä voi olla tylsää.

12 kommenttia:

  1. hyvä että oot muistanu tissit sensuroida kun menee pian blogista maku ja onhan se melko horomaista.... :D (sarkasmia jos joku ei tajunnut..)
    Ootko kokeillu että oliko se koru oikeen kokonen? :)

    VastaaPoista
  2. JESTAS miten nuo pillerit on nuin kalliit ?? Mun maksaa " vaan " n. 15 euroo ja haluisin siltiki vaihtaa halvempiin. : D

    VastaaPoista
  3. oooooo otakuvaotakuva siitä korusta ku se on sun kielessä, awesomeeee :D <3
    hahaa ja mä oon lukenu ton soturikissat kirjasarjan melkee kokonaa, luin viidettä osaa jo, mut meni kirjaston laina umpee ja joku oli varannu sen, ni ny oottelen et millo saisin lukee sen loppuu x)
    ja siihen on kai yht. 6 osaa...?

    oo vähänkö mäkin oon jo pitkään halunnu tollasen luomivärin (meinaan nyt tota lilaa AVON'in juttua) ku siinä on tollai siisti toi pää:D

    VastaaPoista
  4. Ernupulu: No sanoppa muuta, varmaan joku anonyymi tulee samantien huorittelemaan :-----))) Eihän ne tunnu kestävän ku ihmisillä näkyy blogeissä tissivako! Ja en oo vielä koklannu sitä koruu, mut vois kyllä tännää vaihtaa :)

    Jonna: Mulla on kyllä tosi kalliita noi! Mut ne on kyllä hyviäki niin en oo viittiny sit alkaa vaihtaa :-D Mut resepti pitäs nyt uusia niin kattoo jos vaihan.. on meinaan aika kalliita nuo mercilonit :/ Ja sitte voi tulla jotaki ihme hormonimuutoksia tai miksi niitä sanotaan, ja kuitenki kauheet itkupotkuraivarit tulee ym ku vaihan pillerit. :-D Ärsyttää..

    Saara: Hehee luetaa samoja kirjoja :D no mää oon vähä tämmönen lapsellinen, tykkään vieläki lukee samoja kirjoja mitä luin 12-13-vuotiaana.... Ikuinen lapsi♥ Ja voisin tänää laittaa kieleen ton uuden korun :)) Ja suosittelen tuota luomivärii, tosi hyvä! Ja tolla päällä on helppo levittää se luomiväri :)

    VastaaPoista
  5. Ai 25€ pillereistä paljo?
    Itellä semmoset 40€.. :--D
    Ja sun blogia on tosi kiva lukee!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Ohhoh, mitkä pillerit on noin kalliita? :o hirviä hinta! Ja ku monia pillereitä saa varmaan sillä alle 20 €... Ja kiitos paljon! :))

    VastaaPoista
  7. http://www.huuto.net/kohteet/kielikoru-musta-valk-pilleri-16mm/216988536

    xd oli pakko :3

    VastaaPoista
  8. Saara: Aaaaw vähä söpö :-----D Pystyiski tilaa huutonetistä mitää, siellä pitäs olla 18... En vihti äitiä pistää tilaamaan :D

    VastaaPoista
  9. Ei pahalla, mut kannattas varmaan sensuroida noi arvet sun kasissas ku niihin liittyvat kommentitki poistat aina. Tiedan ihan on sinun oma asiasi ei tarvi kertoo kaikille mutta nain

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Öööh en oo poistanu siihen liittyviä kommentteja kyllä ikinä? :o Ehkä ne kommentin lähettäjät on ite poistanu ne tai jotain? Koska mä en oo niitä poistanu, ei mulla oo nimittäin syytä. Oon sujut mun menneisyyden kans ja jos joku huomaa ne arvet ja kysyy niin vastaan kyllä ihan rehellisesti. Ja sitä paitsi olis ihan hirvee homma ruveta blurraamaan jotain arpia, sen huomais muutenkin kun en oo niin taitava muokkaamaan. :-D Mut siihen liittyviä kommentteja en oo kyllä poistanu ikinä!

    VastaaPoista
  11. yasminit on 40e/3kk :-(

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: No huhhuh.... kalliita! Mulla on se kolmen kuun paketti 25,50. Kaks vuotta sitten oli vaan 21,50..

    VastaaPoista