Sivut

10.4.2012

Pääsiäinen

Vietin siis pääsiäistä Eteläpohjanmaalla. Tuli otettua jonkin verran kuvia, ite en oo kyllä kovin monessa mut ei voi mitään. :---D Nytki koitan tässä kirjottaa ja laulaa samaan aikaan. En tiiä mikä nyt on mut mua on alkanu viime aikoina laulattaan ihan hirveesti ja lauleskelen aina musiikin mukana. Viimeks tein sitä kunnolla joskus ala-asteella. Oon kyllä aina tykänny laulaa mutta oon siinä ihan perseestä. Mutta asiaan!

Torstai

Alotan torstain tapahtumilla. Kesken koulupäivän Jonna tuli tuomaan mulle Bed Head-tuotteet jotka ostin siltä. Osottautuivat hyviksi!

 Vaaleille hiuksille tarkotetut! Oon ihan intona koska nää ei mitään ihan huonoja tuotteita ookkaan ja oon aina halunnu kokeilla, mut hinnan takia en oo sit vihtiny. :-D Nyt sitte repäsin ku sain halvemmalla mitä yleesä noi maksaa.

Äiti tuli hakemaan mut kämpiltä koska aateltiin että tulisin kotia yöksi. Olin Olgan lapsenvahtina ku äiti meni Akustiikkaan kahtomaan jotain konserttia. 


 Käytiin mun kaverilla Tanjalla Olgan kans kattomassa niiden kissanpentuja. Ne synty joskus tällä viikolla joten ne on ihan pikkusia! Mut kyllä ne vaan kasvaa lujaa. Kyllä noille sydän sulaa♥


 Innostuin kuvaamaan myös koiria matkalla..


 Meijän pääsiäiskarkit :D Äiti innostu vähä ostaan. Tän lisäks meille kaikille oli semmoset isot suklaapuput!

 Maalattiin myös Olgan kanssa munia! Mun on toi missä on pupu ja sitte toi pinkkisininen jossa on keltasia palluroita. :-D En osaa edelleenkään maalata munia hienosti..

 Tehtiin myös Maijulle rippikortti ja äiskä laitto sinne vähä rahaa. Aika täyteenhän toi kortti tuli tavaraa mut olkoon nyt 8D 

Tässäpä vielä ne pupuset. Katottiin digiboxilta sitte Olgan kans semmonen leffa ku "Kotia kohti." Kaikki varmaan ootte nähny sen joskus lapsena, siinä oli ne kaks koiraa ja sitte kissa. Niiiin sulonen leffa :3

Perjantai

 Perjantaina lähettiinki ajeleen kohti Lehtimäkee ja ottelin taas autosta kuvia. En jaksa täällä julkasta ku tän yhen.

 Tehtiin myös tämmösiä kakkusia. :-D Tai koristeltiin oikeastaa, kyllähän noista ihan söpöjä tuli!

 Maijun ottama kuva.


Ja Maiju ja Olga ja minä. Ja noi kaljat ja siiderit ei sitte ollu meijän, ihan näin tiedoksi! Muita kuvia mulla ei sitte ollukaan. Ja pelattiin Rapakaljaa, ihan sairaan hauska peli. Kunnon naurut, suosittelen!

Lauantai

Lauantaina piti nousta jo kaheksan aikaan kun käytiin Keskisen kyläkaupassa. Aateltii ettei aamusella olis niin paljo väkee, mut kuinkas ollakaan ku puoli kymmenen aikaan sinne päästiin. Aika täyttähän siellä oli jälleen kerran. 


 Aamulla oli kivasti pakkasta. Mut aika äkkiäpä ne kaikki jäät suli.


 Keskisen jälkeen jäätiin matkalle kuvaamaan joutsenia. Niitä oli hirveesti!

Tässä ostokset:
 Muumi-käsipyyhkeet 4,50 €/kpl. Mulla on riekaleisia ja vanhoja pikkupyyhkeitä että päätin nyt ostaa vessaan uusia. Ja nää on ainaki söpöt!

 Garnierin tollanen roll-on juttu. En osaa selittää, mutta jokatapauksessa tuota rullataan silmänaluksiin. Ja niinkun paketissa lukee niin sen pitäis tummiin silmänalusiin auttaa. Ja toimiikin! Mulla on normaalisti NIIIIN mustat silmänaluset ja on ollu ihan lapsesta asti. Joskus harvoin kun saan tosi hyvät yöunet niin silmänaluset on paremman näköset. Mutta yleensä ne on aina tosi tummat ja tää autto kyllä vaikkei ihan kokonaan mun mustia silmiä peitä. :-D Ja luulen että toi auttaa kunnolla vasta ajan kanssa, tossahan on hoitovoide ja peiteväri samassa.
Sitten Rimmelin uutuusripsari jonka ostin ihan vaan sen takia koska yhdessä blogissa suositeltiin sitä ja oon kyllä itekin tyytyväinen. Käytän aina kahta ripsaria, jotain tuuheuttavaa ensin alle, tässä tapauksessa tämä Rimmelin mascara ja sitten päälle laitan jotain pidentävää tai erottelevaa, tällä hetkellä mulla on Lumenen Sensitive touch -mascara joka on tosi hyvä. 
Sitten ostin tollasen kynsilakan kun oon haikaillu just tota sävyä ja noi oli alennuksessa 1,95 €/kpl. :----)



 Keskisen jälkeen päästiin auttamaan ton puuläjän raahaamisessa puuvajaan ja noissa kahessa kuvassa ollaankin Olgan kans ihan työn touhussa. Noita puita oli ihan sairaan paljon. Saatiin kaikki 5 € tuosta urakasta, mut Osku sai varmaan kympin koska se teki kauemmin kun me tytöt :-D Meijän apua ei tarvittu loppuun asti. Mut kelpas toi 5 € kyllä ja toi oli niin iso urakka et apua kyllä kaivattiinki!



Maiju vähä kuvas minua ja Oskua :D En oo itekään kunnolla missään kuvassa ja toi viimenen oli ainut jossa kerkesin reagoida että hei nyt otetaan kuvaa. Tai itseasiassa taisin ite sanoo et ota sisaruskuva musta ja Oskusta. :-D Nuo mun saappaat on niin seksikkäät.

 Maiju keinuu!

 Olga! Ja ton lumen kohdalla muuten on sitten järvi, eiköhän se siitä ala sulamaan. Kesällä onki sitte vaikeempi homma päästä tohon pikkusaareen jolta noi kaks kuvaa on otettu.



 Siinä hieno kuva teille. Sammumispisteessä näyttävästi vaikka mitään en oo juonu. Ei kaikki kuvat onnistu. :-D

 Illalla oli pinkkivioletti taivas. :------)

 Ja sitten kokonpolttelua!

 Oskuuuu :---------D

 Ja Olga.


 And Maiju!

Ja tässä teille arvoitus. Oon tosi ilonen jos joku osaa kertoo mikä toi lentävä valkonen pallo on?? :D

 Ja otettiimpa meistä yhteiskuvakin. Ei sitte yhtään hehkeemmin oltas voitu olla




Yritin kuvata kokkoo Oskun arskojen kautta..

Siinäpä nuo pääsiäiskuvat oikeestaan. Sunnuntaina lähettiin jo yhen tai kahen aikaan ajeleen takas Ylivieskaan joten siltä päivältä ei oo enään kuvia.

Tässä vielä pari kuvaa jotka oon unohtanu julkasta:

Joskus ysillä otin tämmösen timanttikorusyömiskuvan. Otin sitte uuestaa :-D Tässä se vanha kuva:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kirjotin siis ton postauksen jo sunnuntaina mut tänään vasta julkasin koska sain Maijulta vähän lisää kuvia tähän. Ja ajattelin myös tehdä postauksen jossain vaiheessa mun hius- ja ihonhoitotuotteista. Lisäsin sen tuonne "Tulossa"-osioon joka on tuolla vasemmalla jossain, kyllä te sen löydätte. >:D Jotku on varmaan jo huomannu ajat sitte että semmosen oon sinne lisänny, mut ite en ikinä huomaa tommosia muiden blogeista ku oon niin lahopää.

Ja ettette jo unohtanu sitä yhtä kuvaa jossa oli lentävä valkonen pallo niin muistutan vielä tähän loppuun että olis kiva ku heittelisitte vähä veikkauksia et mikä se on! Olis kiva tietää mitä mieltä ite ootte, mulla ei nimittäin oo hajuakaan. :----D

Niin ja tosiaan Maiju sano jos joku noista kuvista on ihan hirvee niin voin sitte poistaa!

12 kommenttia:

  1. aika jännä se valo-juttu.. tai mikä ny olikaa.. ehk se on vaa joku über outo valoheijastus, tai sitte se on joku henki jonka energia näky tollasena tossa kuvassa. emmävaa tiiä:) xd
    ja se taivas-kuva oli ihana :)
    hahaha ja repesin pienehkösti sille kuvalle mis on sä ja osku, ja sul on ne tosi 'seksikkäät' kumpparit :D

    ooh ja niin paljon pääsiäisherkkuja :3

    VastaaPoista
  2. Saara: Sitä ei koskaan saada tietää et mikä se valopallo oli! Mut oli vaan kiva tietää mitä muut on mieltä xD Ja aika hyviä nuo mun ja Oskun yhteiskuvat aina on :-------D Ja voit uskoo että oon syöny ihan liikaa suklaata pääsiäisenä....

    VastaaPoista
  3. pääsiäises on just parast pääsiäismunat ja ylimääräset lomapäivät ! (:

    VastaaPoista
  4. LIIAN KARUA! :'D en kuollu.. noo toi keinumiskuva ja potretti on ihan kamalia mut antaa ny olla. :D

    VastaaPoista
  5. MAIU: No tuo keinusmiskuva on just hyvä! Vaikka tossa potretissa onki sitte sulla silmät kiinni:D

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Mäki olen ruvennut taas lukemaan sun blogia. Kivalta näyttää. :) Mäkin ajattelin ruveta kirjoittamaan sitten jos mun elämä vaikka muuttuis niin kiinnostavaksi että siitä kannattaa kirjoittaa. :D

    Itekki tykkään tosi paljon Tigin tuotteista ja ton dumb blode -sarjan hommat sopii just sulle ku se korjaa värjäyksestä rasittuneita hiuksia. :)

    VastaaPoista
  8. Iina: Jee, kiva tietää! :)) Ja olis kyllä kiva jos alkasit iteki taas kirjotteleen enemmän! Mulla tää harrastus on ihmee hyvin pysyny sen 2 vuotta..

    Ja oon kyllä samaa mieltä noista Tigeistä, ja mitkään muut tuotteet ei oo saanu kyllä hiuksia kiiltämään. Joten hyviähän nuo on ja sen hintasiaki!

    VastaaPoista
  9. Ihanaa et jaksat heruttaa noilla sun tisseilläs ; D

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Sori jos haittaa mut en mää sitä tahallaan tee :) Ihanaa että sua jaksaa kiinnostaa mun tissit! Oon oikeen otettu.

    VastaaPoista