Sivut

9.4.2012

Uusi blogin nimi

Vaihdoin blogini nimeä koska vanha alko kyllästyttää enkä oo oikeestaan ees pitäny siitä hirveästi. Keksin nyt tollasen uuden nimen joka kertoo musta, eli mulla on siniset silmät. :-----D Myös banneri kyllästytti ja pitäis tehdä uus, mut mulla ei oo mitään ideoita siihen. Olisin kiitollinen jos antaisitte mulle vähän vinkkejä tuohon banneriin tai jos jollain ois joku kiva idea! Mulla on aina ollu aikalailla kollaaseja noi mun bannerit niin kertokaa toki jos olis jotain uutta mielessä :) Ainakin mua virkistäis joku muukin välillä kun aina vaan noita kollaaseja.

Tein myös pääsiäispostauksen valmiiksi, ootan vaan että saan loput kuvat Maijulta ja lisättyä ne siihen postaukseen ja sitten julkasen sen. Jos Maiju luet tän niin laita niitä kuvia vaikka facebookkiin, laitoin sulle sinnekin viestin mut en tiiä ootko käyny siellä! :--------------D

Nyt syön mun suklaapupun ja ja aijon kattoa leffan Levottomat 3 !

3 kommenttia:

  1. aika kiva nimi :D
    tosin tulee ikävä sitä vanhaa, se oli niin kauan :/ xd

    VastaaPoista
  2. Kiva uus nimi ! :) Mä voin koklata tehä sulle jotain bannerii, jos haluut?

    VastaaPoista
  3. Saara: Kiitos! :) tuntuu mustaki vähä oudolta tää uusi ku vanha oli niin kauan!

    Nita: Kiitti! Ja olis kyllä kiva jos voisit tehdä jonku bannerin, ite en oikeen osaa :-----D En vaan tiiä yhtään minkälaista mut ainahan voi kokeilla jotain uutta!

    VastaaPoista