Sivut

4.4.2012

Mooi

 Oon siivonnu hulluna ja käyny kaupassa ostaan roinaa ku tili tuli jo tänään. Yleensä tulee vasta 5. päivä mut se tuliki nyt sitte 4. päivä, ei haittaa. :---D Ja mulla onki ollu hirveesti ostettavaa, lähinki Halpa-Halliin samantien.

Konseptia kouluun, ruohomunia rairuohoon, tiskiharja että saan sillä siivota vessojen lavuaarit, kynsiharja ja vielä pikaliimaa kun mulla ei oo täällä minkäänlaista liimaa ja sitä aina tarvii. Ostin mää spagettiaki. :-D

 Ja ton paidan. Oon kattellu sitä jo varmaan kaks viikkoo sitte ja nyt ostin kun hintaa ei ollu ku 9,95. Ja toi on mun mielestä kiva tollanen "juhlapaita" tai sellanen siistimpi. Aina on nimittäin sellasia tilaisuuksia joihin pitäs pukeutua siistimmin mut mun vaatekaapissa vaatteet on liian arkisia, liian juhlavia tai sitte bilevaatteita. Että semmosta arkivaatteiden ja juhlavaatteisen välimuotoo ei oikeen oo, paitsi muutama mekko mut ne on semmosia kukkakuvioisia kesämekkoja tyyliin. :-D Joten tuo pallopaita on kiva noilla röyhelöolkaimilla ja se sopii passelisti tollasen hameen kans ja sitten vaikka legginsit tai sukkikset. Sopii joka tilaisuuteen :)


 Tässäpä suklaamunia pääsiäisruohossa! Nuo on Jannen lemppareita :)

 Janne halus lakata mun varpaitten kynnet! :D Aaaw♥

Ja lakkasin myös omat kynteni värikkäiksi kevään ja pääsiäisen kunniaksi. Nämä pitäs vielä saada jotenki pysymään pääsiäiseen asti tai sitten lakkaan uudelleen.

Huomenna olis aikataulussa tämmöstä:

- Koulun jälkeen tapaan Jonnan joka myy mulle vaaleille hiuksille sopivia hiustuotteita :) Ne on ihan uusia ja se ei nyt voi enää käyttää niitä kun meinaa laittaa tukan tummaksi joten minä saan sitten ostella niitä pois 8D Eikä oo mitään ihan paskoja tuotteita vaan ihan kampaamojuttuja. Kaikki tietää Bed Headin?
- Kotia hirveellä kiireellä koska äiti tulee hakemaan mut puoli viideltä ja mun pitää ehtiä vielä pakatakin (ja pääsen koulusta vasta kolmen pintaan)
- Meen äitin kans kotia ja vahdin mun pikkusiskoo ku äitillä on joku luento.
- Ennen ku äiti lähtee niin koitan ehtiä käymään Tanjalla kattomassa niiden uusia vastasyntyneitä kissanpentuja! ♥
- Loppuillan vietän sitte pikkusiskon kans varmaan kattomalla jotain leffaa :D Tai sitte pelataan jotain. Jään kotiin yöksi koska perjantaina aamupäivällä nokka kohti Lehtimäkeä joka on siis eteläpohjanmaalla. Siellä vietetään joka pääsiäinen! En malta oottaa :)

Että semmosta! Nyt aletaan kattoon Jannen kans Supernaturaleita, ihan paras sarja! Ollaan seiskakautta kattomassa, telkassa tais pyöriä vasta neloskausi täällä Suomessa. Oon ikionnellinen että jotku vihtii tehä suomenkielisiä tekstityksiä niihin! Muuten ei Supernaturaleista olis paljoo hyötyä mulle ja saisin kattoo telkkarista. :-D Tuli näistä tv-sarjoista mieleen että voisin tehdä myös niistä postauksen. Tein vasta sen musiikkipostauksen ja multa kysyttiin heti et jos voisin tehdä samanlaisen myös leffoista. Sellasen aion siis tehdä ja olis mukava toteuttaa vielä tv-sarja-postaus samalla idealla. En vaan tiiä ehdinkö niitä nytten loppuviikon aikana tekemään, huomenna on niin kiirettä luvassa ja Lehtimäellä tuskin on aikaa ruveta pitempää postausta tekemään ja muutenki haluun tehdä siellä muuta ku olla koneella. Tietenki facessa on kiva käydä aina päivittäin ja myös lukemassa blogeja mut kuhan ei mee ihan hirviästi aikaa koneella ku on muutaki tekemistä, tiiätte varmaan mitä tarkotan!

2 kommenttia:

  1. ooi ku Janne on sulonen jos se sun varpaankynnet on lakannu :3 aawwwwsss niiin söpöö.
    ja tollaset pikku pääsiäismunat, omnomnomnomnommmmmxd.
    ja hei iihana toi harmaa pallopaita ! (:
    mä en oo oikee koskaa ymmärtäny supernaturalin ideaa, okei oon kattonu JOSKUS ehk YHEN jakson, mut siis kumminki..
    et jos teet sen tv-sarja-postauksen, ni voitko kertoo siitä tarkemmin?

    ps. vietä kiva pääsiäinen!

    VastaaPoista
  2. Saara: Kiittti! Joo Supernaturalii pitää kattoo oikeestaan alusta asti et sen tajuaa :DD Ja siitä aijon kyllä kertoo!

    VastaaPoista