Sivut

28.4.2012

Mooikkelis. Musta tuntuu että oon ollu sairaan kiireinen nyt koko viikon. En oo missään vaiheessa oikeen ehtiny kunnolla postata. No päätin nyt tulla jotain selittämään. Tässä on tapahtunu kaikennäköstä joita en nyt jaksa millään selittää, koska siinä kestäis :-D Mut ehkä jossain vaiheessa.

Maanantaina myös oon menossa vähän baanalle koska vappu. Mulla on tuolla valmiiks puolikas kuoharipullo. Pitää ehkä hankkia muutakin siihen mukaan. Toivottavasti tulee kivaisa vappu!

Oon myös alkanu pyöräileen. Kävin keskiviikkona kylläkin vasta ekaa kertaa mut innostuin niin, että oon halunnu mennä joka päivä. En oo vaan ehtiny millään, ja lisäksi on ollu niin paskoja ilmoja, satanut ja tuullut. Tänään piti mennä koska on ollu NIIIIN hieno päivä, mut nyt illalla kun olisin lähteny niin eiköhän tuolla ollu sää muuttunu ihan päinvastaiseks?? Pilvinen taivas ja vettä sataa. Perseestä. Haluan niin pyöräileen mutta vihaan sitä tämmösellä ilmalla. Sen takia siis vasta yhen kerran päässy tekemään sen 7-8 kilometrin lenkin. -.- Jospa tää tästä ja huomiseksi näyttää Foreca ainakin upeaa ilmaa, samoin maanantaille. Tässä kuvia siltä keskiviikolta kun pyöräilin Niemelänkylälle. Kännykällä napsin kuvia :-D





 Heppa :3


Tuulimylly!


2 kommenttia:

  1. ööm no siis ne on periaattees öm no rastojen tapaset, hiuslisäke-jutut.. vaikee selittää. testaa kirjottaa googlee "cyberlox" jos auttais yhtää valaisemaa :D

    VastaaPoista
  2. njääh mun ääni kuulostaa erkilt xd
    mut mun mielest siel luki jotai et siit videost pysty tekee niiku tollee julkisen et kaikki näkee sen, yksityisen, ja sit siin oli joku kolmaski vaihtoehto, mut ku se luki enkuks ja olin laiska ni en jaksanu kääntääkkää sitä xd

    VastaaPoista