Sivut

6.10.2010

Heipsun

Tänään olikin taas aika lepsu päivä. Koulussa oli tylsää ja kuviksen tunnillakin tehtiin vaan kuva-analyysiä.. Se jäi kesken joten joudun tekeen sen kotona loppuun. Mut viikko tässä on vielä aikaa tehä se. 8)

Sain myös kaks koetta tänään, enkun ja äikänkokeet plus äikän muistikirjan. Kaikki meni hyvin, enkusta 9, äikästä 8+ ja muistikirjasta 9+.


Joten arvatkaa vaan oonko tyytyväinen kun nyt oon kuitenki lukiossa, en enää yläasteella jossa oli huomattavasti lepsumpi arvostelu. 8) Tuntuu kyl et on huomattavasti enemmän motivaatiota nykyisessä koulussa mitä edellisessä.. Ysiluokalla ei yksinkertasesti vaan kiinnostanu enää mikään joten olin se takapenkin teini joka ei melkein koskaan jaksanu lukea läksyjä, saati sitten lukea kokeisiin. Mut onnellisesti lukio antaa motivaatiota, johtuen varmaan siitä et sain ite valita jatkanko opiskelua ja minne meen, ja siellä opettajat ei enää paapo samalla tavalla kun yläasteella. Hieno homma, sanon minä. 8) Mut mua kyl pelottaa etten pääse Kemian kurssia läpi, oon kussu kaikki niin totaalisesti siinä aineessa.. Ja terveystiedon kokeen pääsen tekemään vasta 22. päivä, joten saan ootella et minkä numeron saan siitä kurssista.

Ja sit käytiin tänään Jannen kans ostaan mulle uus kansio. Teen sinne kaikki tehtävät ja teoriat kun en tykkää oikeen vihoista.. Helpompi pitää sitä kansiota mukana niin pysyy kaikki tallessa kun vihot voi mennä hukkaan. Ja sit mulla on se toinen kansio johon laitan kaikki monisteet ja sellaset. :)

MUUMEJA

Ja mun hemmetin H&M paketti ei VIELÄKÄÄN oo tullu eikä oo kyllä tuleva (EHKÄ) työnantajakaan soitellu vielä vaikka tällä viikolla piti soittaa. -.- Se kyl kuulosti semmoselta mummelilta ni en sit tiä jos se on vahingossa unohtanu, kun kyllä se vaikutti ihan innostuneelta ottamaan mut töihin. :D Jos ei ens viikon päästä oo soittanu nii pistän uuestaa sähköpostia. Pakko saada se homma. -____-''

Ja mua niin ärsyttää kun noi kuvat on noin pieniä. Miksi oi miksi? Vaikka laitan ne niin isoina ku voi. Ö___Ö ARGH. Ehkä auttais jos tekisin uuestaan tän koko blogin, jos tässä nyt sattuu olemaan joku vika tai en minä tiiä.. Olis kiva jos noi kuvat sais suuremmiks niin kaikenmaailman kollaaseistakin sais enemmän selvää eikä niitä tarvis joka ikistä klikata aina suuremmaksi.

MUT JOO EIKAIT TÄS MUUT MOROOOO 8D

2 kommenttia:

  1. h&m... ei koskaan ajoissa :D itte oottelin housuja kuukauden :) että älä luulekkaan et viikos sais tavarat :D

    ja kuvat on pieniä... MUT KLIKKAAMALLA NIITÄ ne suurenee :)

    VastaaPoista
  2. jep onneks voi klikata. :) Mut oon huomannu et joillaki ne on jo valmiiks semmosia isoja kuvia et saa hyvin selvää eikä tarvi klikkailla. Ö__Ö

    VastaaPoista