Sivut

26.10.2010

Sitä sun tätä

Huomasin tässä äskettäin että mulle ja Jannelle tuli 7 kk täyteen toissapäivänä. :D Aika jännä, yleensä oikeen odotan 24. päivää mutta nyt se vaan meni ohi ihan yhtäkkiä. Oho voi luoja muutes, jouluaattona meille tulee tasan 9 kuukautta. Hyvä päivä tuo 24.

Vanha kuva, Jannellaki vielä vaaleet hiukset ja mulla pinkki otsatukka. :)


Sitten muuta, kävin kirppiksillä eilen ja tänään ja hyviä löytöjä tuli !

Kuvasin ton paidan nyt mun päällä taas kun sattui päällä olemaan. :D Ja tukka silmillä taas tässäkin kuvassa plöh.. Mut mut toi paita maksoi 2 € ja ihastuin heti. Jannekin tykkäs. 8) Mut musta kyllä tuntuu et tollanen paita vois hyvinkin olla muidenkin poikien makuun.. -.-''


Tällaset violetit pillifarkut löytyi myös 4 eurolla, oikeesti ois ollut 29,95 €. Siinä oli nimittäin vielä Seppälän kuitti. Tässä kuvassa nää näyttää kyllä vähä oudoilta mut kyl ne on oikeesti hienommat. ;D


Tollanen söppänä toppi löytyi myös ja vihdoin oli myös rusetti mukana ! Maksoi 2 €.


Tällaiset löysin myös neljällä eurolla. Oli niin kivat ja halvat että pakkohan noi oli mukaan ottaa. 8)

Oon muuten huomannu että mun hiukset on yhtäkkiä alkanu kasvaa ja nää on paksummatkin ja huomattavasti parempikuntoset ku ennen. En sit tiiä yhtään et mitä ihmettä oon tehny oikein kun näin pääs tapahtumaan, mut tää on ehdottomasti hyvä juttu. :D Alan jopa tykätä mun hiuksista taas, niinkun sillon joskus. Tekis vaan mieli kokeilla jotai muita värejä, mustaa uudelleen tai sitten jotain leiskuvaa punasta.. Mut en uskalla ku jos mulle ei sovikaan niin sit olis ihan hirvee homma värjätä uudelleen vaaleiks. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti