Sivut

21.10.2010

SKOLA OCH LÄXOR

Toivottavasti osasin kirjottaa otsikon edes oikein.. Ruotsissa en nimittäin loista, enkä kemiassa varsinkaan. Sain siitä kemian kurssikokeesta 4½, joten joudun huomenna uusintakuulusteluissa tekemään sen uudestaan. :D Jos saisin tällä kertaa sen 5- niin olisin onnellinen, sit olis kemia läpi eikä tarvis opiskella sitä enään ainakaan lukion aikana♥
Mut joudun tekemään siinä samassa uusintakuulustelussa huomenna myös äikän pikkukokeen jota en eilen päässy tekemään kun olin pois... Olis yks ja puolituntia aikaa tehä ne kummatkin kokeet, saapa nähä onnaako ollenkaan. Onneks se äikänkoe on vaan semmonen pieni ja helppo. :)
Terveystiedon kokeen pääsen tekemään vasta 11.11, koska sitäkään en oo vielä tehny ollenkaan ! Puolet sai siitä kokeesta nelosen kun oli niin vaikee että saapas nähdä miten mulla menee sen kans sitten. :D
Kaks kirjaakin pitäis olla luettuna joskus ens kuussa ja oon jo valmiiks tosi hidas lukemaan kun ei vaan yksinkertaisesti löydy aikaa.. Paitsi illalla yhdeksän jälkeen. Nytkin voisin olla lukemassa sitä mut tässä mä postailen ja angstaan mun koulukiireistä, vaikka asialle kannattais varmaan ihan oikeesti tehä jotain. :D




Noi kuvat nyt laitoin tohon kuvaamaan noita kouluaineita mitä mainitsin. :D Onko ees tylsää.. No mut vois tosiaan mennä sinne nukkumaan nyt, heippahei♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti