Sivut

28.10.2010

Väsyttää

Tänään on tullu oltua salilla ja kirppiksillä feat Janne. Eilen olin Sonjan kans kirppiksillä ja muissa kaupoissa. :) No nykyään mä vihin ostaa ainoastaan kirppiksiltä ja sieltä kaikki parhaat löydöt teenkin.. Tällä kertaa löysin pillifarkut (1€!!) ja paidan (2€). Sori huonoista kuvista, tulee talvi ja pimeetä niin ei saa enää hyviä kuvia. -.-''


Huomenna olis halloweenbileet tiedossa Iisalmessa ja sinne pitäis mennä Jannen kans. Naamiaiset tietenki. :3 Äiti joutuu taas antaan mulle rahaa junaan ja ruokaan. -.-'' Olis kiva saada töitä niin vois maksaa ite enemmän.. Ärsyttää kun äiti joutuu vielä mulle maksamaan kaiken. Yrittäny oon töitä saada mut ei niin ei. Nyt sen näkee miten hankalaa se on. Vois mennä ens kerralla johonki paikan päälle kyseleen työpaikkaa kun nuo hakemukset ei näemmä auta..
Mut mut pitäis keksiä jotai päälle pantavaa huomiseks, äiti tuo sen työpaikalta jotai peruukkeja meille niin niissä ainaki pitäs olla jotai hauskaa. :D Saapa nähä mitä tulee. Oon niin köyhä etten tiiä miten selviän ku juomistaki pitäs hankkia. HALUAN TÖITÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti