Sivut

4.10.2010

Heipparallaa

Tänään kävi jälleen aamulla tuuri. Heräsin mun herätyskellon soittoon kuten normaalisti, kävin vessassa ja mietin et mitenhän täällä on niin hiljasta. No, menin sit seuraavaks takasi omaan huoneeseen ja katoin kelloo. Tietenkin se näytti 08:50, joten terveystiedonkoe oli alkanut 20 minuuttia sitten. Otti kyllä päähän, kun olin just edellisenä iltana laittanut herätyksen klo 07:45, ja se olikin herättänyt tuntia myöhemmin. Ehkä kämmäsin itse jotain tai sit kännykkä on taas paskana.. Toivottavasti pystyn uusimaan sen kokeen. Suoraansanottuna nyt vituttaa. -.-

Mut mut, H&M:n paketin pitäs tulla tällä viikolla ja oon ihan innoissani kun se paita on niin ihana. :) Ja sen mun (ehkä) tulevan työnantajan pitäis soittaa mulle kans tällä viikolla et antaako se mulle töitä. Toivottavasti saan paikan, sais ite tienata massinsa. :)

Perjantaina pitäis mennä Ouluun porukoiden kans, mut tässä on nyt pieni ongelma, kun Janne menis Iisalmeen just sillon ottaan pari uutta tatskaa ja värittään tuota vanhaa, ja haluaisin mennä mukaan. Joten tässä pitää nyt järjestellä jotenkin, yrittäisin tehä niin että meen ensin noiden muiden mukaan sinne Ouluun ja sit sieltä menisin junalla Iisalmeen. Saapa nähdä miten noita junia kulkee.. Olis mukava päästä käymään kummassakin paikassa ja luultavasti saisin myös kivasti kuvia otettua. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti