Sivut

24.10.2010

Shoes~

Sanoin viimeks et seuraava postaus vois olla kengistä, joten tässäpä tulee. :) En jaksanu kaikkia mun lenkkareita kuvata, niin laitan tähän ne mulle rakkaimmat kengät. Sori ku kuvasin nää kylppärissä, hieno lattia ja likanen seinä näkyy nii "ihanasti". :D

Prisma 29,90 €, Oulu
Nämä äiti osti mulle ihan vasta mun uusiksi talvikengiksi, kun vanhat alkaa hajota pohjista. Ensin aattelin et ei noi nyt niin jännät kengät oo mut pakkokai sitä on uudet saada talveksi kun vanhoilla kastuu. Mut sit kun sain ne jalkaan niin huomasin että ne on kivan paksut ja jämäkät eikä näillä varmasti kastu mitenkään helposti. 8) Ja toi vähän pitempi varsi on kivan naisellinen. Nämä ei onneksi kopsu koska mua ärsyttäis jos jokapäiväiset kengät pitäis kovin isoo ääntä. :D


39,90 €, Nivala (en muista kenkäkaupan nimeä)
Nämä mun isän nykynen vaimo ("äitipuoli") osti mulle synttärilahjaksi kun täytin 15. Nää on tosi ihanat ja hyvät jalkaan eikä korkokaan ole liian korkea. Oon tykänny pitää näitä nyt syksyllä aina välillä viikonloppuisin jos lähen johonki kylille. Koulussa en korkokenkiä tykkää käyttää, koska se kopina tosiaan vetää huomiota puoleensa ja sitä en koulussa halua. Ainakaan kenkien takia. :'D


K Citymarket 15 €, Ylivieska
Nämä ostin ite kun oli alennuksessa ja tällasia olin halunnu jo pitemmän aikaa. Alunperin olis maksanu 39,90 €. Harmi vaan kun kantapäästä ovat aika isot niin hankala kävellä ellei oo jotain tosi paksuja sukkia.. Pitäis keksiä sinne kantapäähän jotain niin olis helpompi kävellä.


Kenkäkaija 38 €, Ylivieska
Äiti osti mulle nämä juhlakengiksi kun koulussa oli päättärit ja ysigaala. On muuten ihanat mut kun mun toinen jalka on isompi kun toinen niin varsinki sukkahousujen kans toinen kenkä ei meinaa pysyä oikeassa jalassa. Jos taas olisin ottanu koon pienemmät kengät niin olis puristanu vasenta jalkaa kun se on isompi.. Mut nykyään tuntuu että nää jalat olis kasvanu enemmän samankokosiks. :D Keväällä oli enemmän ongelmaa kenkien kanssa.


K Citymarket 39,90 €, Ylivieska
Äiti osti mulle nää vuosi sitten talvikengiksi. Nää ei myöskään kopise ja toi tekonahka on tossa niin kivasti laitettu et ihastuin heti. Noissa oli muuten alennus niin ei pitäny maksaa tuota neljääkymppiä, en vaan muista mikä se alennus oli..


59,90 €, Berliini (en todellakaan muista kaupan nimeä)Ostin nämä Saksasta omalla rahalla kesällä 2009 ja näähän on siis aidot converset, joita olin jo vuoden halunnut. Nyt jo tosin melkosen kuluneet mut kyllä noilla tunnearvoa on ja hyvin vielä kävelee. :D Ens keväällä saan taas vetää nämä jalkaan. ♥

9,95 € Kärkkäinen, Ylivieska
Nämä ostin ite kun oli niin ihanan väriset ja halvatkin vielä. Mut edulliset kun on niin kauaa ei oo kestäny ja nää on tosi huonossa kunnossa jo.. Kattoo nyt voisko näitä vielä pitää mut alan epäillä. :D


9,95 € Halpa-Halli, Ylivieska
Äiti osti nää mulle viime keväänä nimipäivälahjaksi ja olin halunnu punasia tennareita ja pitkään ja nyt sellaset löyty halvalla. :) Hyvässä kunnossa on kun en oo pitäny hirveesti, mut jos sitä ens kesänä vois pitää enemmän. Saattaa kyllä olla että en ehtiny pitää näitä oikeen kun kroksikelit tuli niin äkkiä.. Kävelin melkeempä koko viime kesän krokseilla kun oli niin kuuma. :D Olis tosiaan pitäny ottaa niistäkin kuva mut se nyt jäi kun ne ei oo mulla täällä omassa huoneessa.. No ne on semmoset perus punaset. ^^

Sitten vielä se että tein mun monistekansion kannesta vähän jännemmän leikkaamalla ja liimamalla lehdistä siihen kuvia. Tällanen tuli:

Aika läppä kyllä, mut ompahan vähän hienompi eikä niin tylsä. :D Aika huonon kuvan sain otettua..

3 kommenttia:

  1. K Citymarket 39,90 €, Ylivieska <- ihastuin nuihin kenkiin! ._____.' ♥ Löysin kerran vähä tuon tapaset ja tykkäsin paljo.. mut emppu tyyliin haukku ne pystyyn ja sano et oisin ihan pissis niillä nii en sitte oo ostanu mitään tommosia. :( mut ää sun blogia on nii huippu lukee :3

    VastaaPoista
  2. aw kiitos ! ^^ ja siinä ku ostelet noita "pissis" kenkiä jos tykkää :DD ei muitten mielipiteillä oo väliä ;)

    VastaaPoista