Sivut

8.6.2012

Päivä 1: kuva jostain lävistyksestä jonka haluaisit Päivä 2: kuva jostain syksyisestä
Päivä 3: kuva jostain söpöstä
Päivä 4: kuva jostain mitä teet/olet tehnyt tänään
Päivä 5: kuva jostain mitä et tarvitse enään
Päivä 6: kuva paikasta jonne haluaisit mennä
Päivä 7: kuva jostain mistä pidät
Päivä 8: kuva jostain minkä haluaisit
Päivä 9: kuva lempinäyttelijästäsi
Päivä 10: kuva keneltä haluaisit näyttää
Päivä 11: kuva miten haluaisit viettää useimmat päiväsi
Päivä 12: kuva jostain mitä söit viimeksi
Päivä 13: kuva jostain mitä joit viimeksi
Päivä 14: kuva jostain mitä tarvitset joka päivä
Päivä 15: kuva lempi paikastasi
Päivä 16: Kuva joka kuvaa mielialaasi nyt
Päivä 17: kuva lempi juomastasi
Päivä 18: kuva jostain mitä teit eilen
Päivä 19: kuva ihanasta vaatekappaleesta
Päivä 20: kuva ihanista kengistä
Päivä 21: Kuva jostain herkullisesta
Päivä 22: kuva lempihedelmästäsi
Päivä 23: kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi
Päivä 24: kuva sinusta aikoja sitten
 Päivä 25: kuva jostain mitä teet tunnin päästä

As0n3obciaix7-a_large
 Ajattelin pelata simssiä!! Löyty tämmönen yli-ihana homokuva, aaw♥ Pelaan edelleen sims kakkosta vaikka kaikki muut on siirtyny jo ajat sitte siihen kolmoseen. En vaan raaski ostella niitä kalliita pelejä, ja musta tuntuu ettei tähän mun läppäriin edes mahdu enää hirveesti + tää ylikuumenee nykyään koko ajan ja varsinki kun pelaan just sitä simssiä. Luulis että se kolmonen on vielä raskaampi tän koneen pyörittää, joten ehkä sit joskus kun oon saanu hankittua pöytäkoneen niin vois sitä kolmostakin alkaa aatteleen (ja sit kun ne on halvempia.) Ei siinä, sain 10-vuotislahjaksi mun ekan simssin, tuntuu että vastahan mä sen sain ja nyt täytän kohta 18 ja pelaan edelleen samoja pelejä. :----D On se vaan niin hyvä peli!! Muita Sims-koukuttuneita?

(mun on pakko hehkuttaa vielä sitä kun viime syksynä tuli sille kolmoselle se uus lemmikki-lisäosa, siihen saa heppoja!!!♥♥♥♥ senkin takia kolmonen ois kiva :D)

Päivä 26: kuva jostain mitä ikävöit
Päivä 27: kuva jostain mitä haluaisit oppia
Päivä 28: kuva jostain joka kuvaa unemaasi
Päivä 29: kuva ihanne hiuksistasi
Päivä 30: kuva jostain tunnetusta henkilöstä jonka haluaisin tavata

10 kommenttia:

  1. Minä olen! Tunnustan :D pelaan ite 2 kans koska 3 en tykkää eikä ne ole läppäri ystävällisiä..

    VastaaPoista
  2. Kyllä mulla kolmonen pyörii tappigrafiikoilla läppärillä!! :D Ja siis multahan löytyy kaikki simssit!! :D
    Mä en osais pelata, jos ei ois aina uusinta osaa.. En tiiä mikä siinon, mut pakko vaan omistaa se uusin aina :D Kolmosessa mua toisaalta ärsyttää noi miljoonat lisäosat, koska niiden mukana tulee tosi ärsyttäviä piirteitä niille ukoille ja aina uusia tehtäviä ja muuta.. Ja ne elukat on ärsyttäviä!! :D Ne ei tottele ja ne tekee mitä lystää... >:D
    Mutta suosittelen silti kolmosta ^^ Mä oon ite grafiikan perään, en niinkään niiden uudistuksien :D

    VastaaPoista
  3. jotkut sanoo että sims 2 on jopa parempi kuin 3. itelläniki on vaan sims 2 ja oon kyllä siihen niin tyytyväinen etten varmaan ala sitä kolmosta ees ostaa :D mutta sims on paras tietokonepeli mitä on olemassa! sitä tosiaan jaksaa pelata vuosikaudet, pelasin ite joskus pienenä sims tripledeluxea jonka grafiikat oli aivan surkeat mutta hyvä peli oli silti. :)

    VastaaPoista
  4. Pitäs itekki pelata pitkästä aikaa simssiä! Mulla on se kolmone ja mää tykkään siitä varsinki ku ostaa ees yhen lisäosan muute on vähä tylsä :--D

    VastaaPoista
  5. Ernupulu: Ai ne ei toimi kunnolla läppärillä? :D No siinä tapauksessa en ainakaan hommaa sitä kolmosta ainakaan niin kauan kun mulla on tää läppäri.. :D

    Aija: Mää just ostan mieluummin kaikkee muuta ku pelejä :'D Kyllä mä joskus yläasteella ostin niitä lisäosia mut en enää.. Ja ku ei kakkoselle oo tullu enää mitään uutta :D Ja kolmosen pelit niiiin kalliita... Ja mitä ihmettä, on kyllä vähä perseestä jos aina tulee jotain uutta niille ukoille eikä saa vaan pelata rennosti.. :/ Ja mitä ihmettä eikö ne elukat tottele ees sitte ku niitä kouluttaa :D kakkosessa ne ainaki on kunnolla ku kouluttaa ne! Ja mulleki grafiikka on tärkee mut jotenki kolmosen grafiikka näyttää oudolta.. :o

    Sara: Mullaki oli se tripledeluxe! :D Ja sit oli siihen ihan ensimmäiseen simssiin myös se lemmikit ja lomalla. Kunnes sain kakkosen ja se on kyllä tosi hyvä! Oon mäki kuullu et se on joidenki mielestä parempi ku kolmonen :) yks kaveri sano ainaki että pelkkä kolmonen on tylsä mut sit ku siihen saa niitä lisäosia niin on kivempi. Ehkä mä raaskin sen ostaa joskus ku on rahaa ja pöytäkone!

    VastaaPoista
  6. jenna: No niimpä, määki sillon kokeilin nii ei kovin jännä ollu ku ei mitään lisäosia :DDD

    VastaaPoista
  7. Rippuu koneesta, mul pyörittää kyl vaik mul on sims 2 asennettuna koneelle ja siihe lisäosia ja 3 ja siihen lisäosia. Ainoo huonopuoli on, et vie kauheesti tilaa koneelta :D Mut mun kaveri on tehny sillee et sil on kaikki simssit eriksee tikulla. JA mun läppäri ylikuumenee kans, mut kannattaa tehä sillee et laittaa koneen toiseen nurkkaan alle jonku esim kirjan tai sit laittaa tuulettimen puhaltamaan koneen alle :) Saaha koneisiinki tuulettimia, mut ne on yleensä aika kalliita

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Kiitos vinkistä! Mulla tosiaa ylikuumenee reippaasti, kirjat ei yksinään ainakaan auta mitään... :/// Mutta toi tuuletin vois pelastaa, voisinkohan saada kotoo... :D

    Mulla olis ulkonen kovalevy et voisin sinne tallentaa sit seuraavat simssit :)) ja jos kone menee paskaksi nii en sitte menettäis kaikkee. Mutta nyt ne pelit on tosiaa läppärillä ja kai tää kone joskus hajoo, sillon menetän kaikki koska niitä tallennuksia tai asennuksia ei voi enää jälkeenpäin siirtää.. :/

    VastaaPoista
  9. Kannattaa suosiolla hommata se tuuletin alusta läppärille.. Kyllähän sellanen 30€ tuntuu paljolta, mut eipähän tarvii sit enää kikkailla.

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Kiitti vinkistä! Voisin pyytää synttärilahjaksi... :))

    VastaaPoista