Sivut

7.6.2012

Mulla on nyt iiiso ongelma joka koskee e-pillereitä. Mun pitäis saada uus resepti ja gyneaika mut tästä ei nyt tuu vittuakaan. Ensinnäkin, soitin eilen aamulla tk:lle ja siellä sanottiin et kaikki ajat on varattu, ja et mun kannattaa tässä tapauksessa neuvolan puolelta koittaa hakea aikaa. Menin sitten nettiin ettimään puhelinnumeroo ja se löytyikin:

Ehkäisyneuvola, Ylivieska

Ehkäisyneuvola Kirkkotie 4, 84100 Ylivieska
puh. (08) 419 5102
ma–to klo 8.00–16.00
pe klo 8.00–14.15

Ajanvaraus:
ma–pe klo 8.30–11.00
puh. (08) 419 5101

Soitin tuohon ajanvaraukseen ja mitäpäs muuta kuului kuin: "NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ, OLKAA HYVÄ JA TARKISTAKAA NUMERO"
Mitä oikeesti :----D Ja mulla tuli nyt mieleen että jos kännykästä soittaa niin pitääkö mun siihenkin laittaa tuo suluissa oleva "08" ? Koska toi on pitäny lisätä vaan sillon kun soittaa lankapuhelimesta niin en sitten lisänny sitä. Soitin siis pelkkään "4195101" ja numero ei ollu käytössä. Enää tonne ei voi soittaa kun yheltätoista loppu toi ajanvaraus. Joten taas pitää odottaa huomiseen... Että on oikeesti vaikeeta näitten juttujen kanssa !! Muutenki terveyskeskukseen on aina niin saakelin vaikee päästä ja on täyttä. Keskiviikkona olisin varmaan saanu ajan varattua, mut olisin joutunu puhelimessa jonottamaan ties kuinka kauan ja mun saldot olis varmasti loppunu sinä aikana. Pitäis varmaan hommata joo uus saldo kun ollu yli kuukauden tää sama...

Nii että tällasta! Ja ihmettelen tuota "08", koska se on todellakin siinä suluissa siksi että jos lankapuhelimesta soittaa niin laitetaan se siihen eteen. Ja jos se nyt kuuluukin laittaa eteen soitti sitten kännykällä tai sillä lankapuhelimella, niin miksi helvetissä se on laitettu sulkuihin jos se joka tapauksessa pitää lisätä mukaan? :D Tai sit mulla on joku tosi iso väärinkäsitys tässä. Niin että apuja voi antaa!

5 kommenttia:

  1. Siis 08 laitetaan NIMENOMAAN sillon kun soitetaan matkapuhelimesta :D Lankapuhelimessa ei laiteta suuntanumeroa, muutaku sillon jos soitetaan erikaupunkiin (muistaakseni asia on näin), mut jos kännykästä soittaa lankapuhelimeen niin AINA suuntanumero ensin!! :D

    VastaaPoista
  2. Se 08 pitää laittaa.

    VastaaPoista
  3. Jus tnäin :d

    Nimenomaan se suuntanumero laitetaan ku soitetaan kännykästä! :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille vinkeistä!! :D

    Hmm, nyt ku mietin niin niihän se taitaa ollakin! Mulla on tosiaan asiat menny ihan väärinpäin !! Pitää kivittää välillä :D

    VastaaPoista
  5. Miksi pitää mainostaa omassa blogissa gyneajoista?

    VastaaPoista