Sivut

1.6.2012

H&M home


Seikkailin pitkästä aikaa H&M:n Home-sivuilla ja voooi etttä♥ Mun tekis mieli muutenkin hirveesti sisustaa tätä mun kämppää. Tai no pikemminkin parveketta. Olis kiva hommata sinne semmonen jänskä sohvatuolitsydeemi johon voisin laittaa tommosia ihanan värisiä tyynyjä. Mulla on valmiina jo pöytä ja kaks tuolia tuolla parvekkeella ja tosta kollaasista tuo oikealla oleva ylin istumatyyny olis kiva laittaa niille tuoleille. Alhaalla olevat vasen ja oikea ovat sitten pöytäliinoja, tuo oikealla oleva on kylläkin semmonen ohut kaitaliina mut oli sekin kiva. Ja toi kirsikkapöytäliina vois olla liian iso semmoselle pienelle pyöreälle pöydälle. Tuota lintumattoa aattelin ihan eteiseen, siellä ei oo vieläkään ovimattoa :-D Toisiksi alimmalla rivillä oleva jätskikuvioinen on muuten käsipyyhe sitten! Ei kyllä sovi mun keittiöön koska siellä on sinistä ja vihreää, ei todellakaan pinkkiä..

Enhän mä noita oo hankkimassa tietenkään, eikä nuo kaikki sovi edes yhteen mihinkään parvekkeelle laitettavaks :--D Jos tosiaan alkaisin tuota parveketta laittaa (ja laittaisinki jos ois varaa) niin tarkkaan kahtosin et mitkä värit ja kuviot sopii yhteen. Luultavasti ottaisin noita kukkajuttuja ja jättäisin jäätelö- ja kirsikkajutut sun muut pois koska en halua tuota parveketta ihan lapsellisen näköseks :-D Tuo ranskankielisellä tekstillä varustettu tyyny ei myöskään mun mielestä oikeen sovi noiden muiden tyynyjen joukkoon. Noo tää oli nyt tämmöstä haaveilua! Oishan se ihanaa laittaa tuo parveke kuntoon. Mut jokatapauksessa tykkäisin jostain tuommosta pinkki-kirkkaanvihreä-vaaleansininen-jutuista. Ihanan kesäisiä! Ton siilityynyn voisin vaikka hankkiakin ihan muuten vaan, sopis mun lilaan ja vaaleanpunaisen sävyiseen makkariin. :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti