Sivut

15.6.2012

 Oon unohtanu kertoa että oon Oriflamelta tilannu myös tämmösen eyelinerin. Ihan paras!! Ja tosi halpa. Nyt oli alennuksessa 2,90 mut ei kyllä muutenkaan oo ku enintään 5 € hintanen :-D


 Tämmösiä meikkejä oon tehny. Kumpikin vähän kusee, ylempi jäi viimeistelemättä koska oli kiire, alemman meikin kuvasin vasta illalla kun oli jo vähän sotkeentunut. :-D Huomenna varmaan koitan kehitellä taas jotain ja vois jopa yrittää kuvata.

 1. rivi: Mun magneetit jääkaapissa + tänään otettu kuva auringonlaskusta koska se oli hieno
2. Toinen randomauringonlasku + mun lärvi.
3. Riki ja Tikru !
4. Kuumailmapallo + vesisade jossain kaukana tänään
5. Kerrostalo jossa asun + Kettuska jossa kävin tänään
6. Kettuskan kivet joissa on graffitteja + Ihana tänpäiväinen sateenkaari :3

 Mummun ja Papan talo♥ Nyt se on ihan tyhjä. Tämän kuvan otin kun käytiin perkkaamassa niitä manzikoita tuolla.

 Ylivieskan vesitorni


Mun ihkaensimmäiset salamaotokset !!! Ennen en oo tainnu ees yrittää saada salamasta kuvaa. Haasteellistahan se on. Mutta nyt jaksoin yrittää ja sainkin jotakin! Tarvin sen järkkärin.. Ja jalustan!

 Voisin yrittää vielä tiivistää tämän päivän tekemiset, on meinaan ollu tosi paljo tekemistä. Kävin tänään isällä ja jälleen kerran kummitäti + sen tyttö Emma + tädin uus mies oli mukana. Kävivät näyttämässä tätä uutta äijää mun äitipuolelle Annelle joka siis on isän uus vaimo :D Mun täti ja Anne on tosi hyviä kavereita.

Sit käytiin esittelemässä tälle tädin uudelle ukolle Kettukalliota josta oonkin ottanu noi muuamat vesikuvat kollaasissa. Mukava paikka ! Vesi on tummunu kivasti, kaks vuotta sitte vielä näki pohjaan, nyt ei mitenkään :(

Illalla kävin vielä Tupperwarekutsuilla joista ei oo yhtään kuvaa. Niiden kissa on kuitenkin tossa yhessä kuvassa :----) Mun kaverin Tanjan äiti piti siis ne kutsut, ja lähettiinki sit illalla vielä Tanjan kans pieni lenkki tekemässä samalla kun tulin takas omalle kämpille, ja sateenkaarihan se siellä.

Huomenna sitten taas Tanjalle vahtimaan sen isoveljen kersoja. KOLMEA kersaa, 1,5 v. 5v. ja 7v. En oo kyllä ihan varma oliko se nuorin nyt 1,5 v. vai olisko se jo kaks vuotta, ehkä mä sit huomenna kysyn. :-D Mulla on myöskin Gynekologi huomenna. Karmasee. Vasta olin hammaslääkärissä ja lisää kärsimystä tulossa..

2 kommenttia:

  1. Gynel ei oo kyl yhtää kivaa D:
    Mult ei oo otettu viel papa näytettä nii jännittää iha sairaasti et sattuuks se ja jos mul onki jotai. Parin kuukauden päästä edes seki, ku sillo ollu pillerit vuoden.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Joo ei oo kyllä! :(((

    Mulla aika jännästi, koska kaks vuotta sitten kun otin ekaa kertaa sen papan niin ei sattunu eikä oikeestaan tuntunu ees, niin nytten sitten hirvee kipu. Oikeesti kävi kipiää! Mutta toivottavasti sulla ei satu, mullakaan ei kyllä ekalla kerralla tuntunu :D

    VastaaPoista