Sivut

11.6.2012

Paljo tekemistä

Tässä nyt teille vähä kuvia Ylivieskasta ja Kalajoelta, viime torstaista tähän päivään :)

 Tanjan koira :3


 Ankkapuistoo



 Niemelänkylältä noi yläkuvat.

Oon viettäny laatuaikaa mun kummitädin kanssa :) Meillä on hyvät välit ja oon siitä kyllä tosi ilonen että on joku aikuinen ihminen jolle voi puhua kaikesta. Joku muu kuin oma äiti tai isi :D Myös mun isän nykyinen vaimo on tosi mukava.

Mut kuitenkin, tällä mun kummitädillä on nytten uusi mies johon halusin tutustuu ja niimpä me sitten nelistään (minä, täti, sen miesystävä ja mun tädin 8-vuotias tyttö Emma) käytiin lauantaina jätskillä ja illalla Hamarilla. Niille jotka ei oo Ylivieskasta niin se on semmonen tosi suosittu uimaranta Kalajoen rannalla täällä Ykassa :D Emma halus päästä uimaan ja hyvin uskalsi käyä pulahtaan! Ja sain itekin kivoja Hamarikuvia.

Sunnuntaina oli Kalajoella sellaset Oriflame-kutsut joihin täti oli pyytäny mua joskus viikko sitten. Että sain vielä toisenki päivän tutustua tädin uuteen ukkoon ja pakko sanoo että ihan mahti tyyppi! Muutenki on kivaa aina viettää sukulaistenki kans aikaa, varsinki nyt ku asun omassa kämpässä niin oon alkanu arvostaa perheen kans oleilua ja muutenkin sukulaisten kans seurustelua. Ois se hirveetä jos ei tuntis omaa sukua tai olis niiden kans väleissä. Tässä nyt kuitenkin lauantailta ja sunnuntailta kuvia:








 Hamarilta noi yläkuvat! Ja tässä sit Kalajokee ja sitä ympäristöö jossa ne kutsut pidettiin. Ois pitäny kuvata se ihana vanha talo jossa oltiin ja sieltä sisältäkin ois pitäny ottaa kuvaa. Mut se sit vähän unohtu!







 Meri! Käytiin tuolla jätskillä kun lähettiin takas Ykaan päin nii saatiin vähä kiertää Merisärkkien kautta. :D

Minä ja äiskä!♥ Käytiin mummun ja papan talossa kun tultiin sieltä Kalajoelta. Löyty tämmönen kuva sieltä niin otin sit itelleni. :---) Se talo on ihan hirveen täynnä tavaraa ja niille pitäis tehä jotain... Oli hirveen surullista mennä sinne kun ruohoja ei ollu kukaan leikannu ja sen takia koko talokin rupes näyttään asumattomalta kun ruohon vaan kasvo. Jonkun pitäs käydä leikkaamassa se nurmikko...

Oon myös telonu itteeni:
 :((( Lauantai-iltana otin sheivin esiin ja tein sillä vahingossa itelle haavan. Se oli ihan hirveetä! Verta tuli aivan saakelisti eikä loppua näkyny, kyllä kesti aika kauan ennen ku se vuoto tyrehty kokonaan. Muutenki tuli huono olo ku koko homma oli niin ällöttävä ja hirveet kasat verisiä papereita ja verta tippas lattialle pieniks lätäköiks. Pyörrytti ja jouduin menemään kylppärin lattialle makaamaan. Niin että semmosen pienen palan löysin sitten sieltä sheivin välistä. Vitsit oon kyllä taitava -.- Nyt tää on jo paremmassa kuosissa kun otin laastarin pois, heti lähti paremmin paraneen. Mutta tää haisee pahalle, toivottavasti ei ois tulehtumassa?

 Oriflame-kutsuilta sain muuten tämmöset asiakaslahjat :) Suihkugeeli ja kärpäslätkä!! Kärppilätkää ei mulla vielä ookkaan, toivottavasti niitä ötiäisiä nyt ilmestyis tänne munkin keskustan kämppään kun täällä ei kyllä ötököitä näy yhtään... Pääsis käyttäänki tuota lätkää joskus!


Tässä mun Oriflameostokset tädiltä. Se on konsulttina vai mikä lie se nyt ikinä onkaan, ja sillä oli laukku täynnä tavaraa. Oon jo aikasemmin tilannu ton valkosen luomivärin :) Mulla on semmonen vaalean lila ja osottautu tosi hyväksi, niin ostin sitten valkoisenakin. Toi sininen iso purkki on hiuksiin jätettävä hoitoneste. Mulla on joskus ollu jotain tollasta ja on tosi kätevä ja auttaa varsinki sähkösiin hiuksiin! Et talvella tulee enemmän käytettyy mut ostin silti, kyllä tää varmaan säästyy sinne talveen asti. :-D Ja toi viimenen tuubi on sit semmonen kasvonaamio, joka laitetaan 20 minuutiksi naamana, jonka jälkeen se on muuttunu kalvoksi ja se kalvo sitten vaan irrotetaan naamasta. Varmasti kokeilemisen arvonen juttu! Postailen sitten myöhemmin et oliko hyvä naamio. 

Tilasin myös kaks muuta juttua jotka näätte kuukauden päästä kun ne tulee!

9 kommenttia:

  1. Upeita noi laiturikuvat <3

    VastaaPoista
  2. Kummistus: Eikookki aika ihana ♥♥ ja nyt se haisee pahalle :(

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia! (: Tuo haavakuva oli kyllä aika... ihastuttava. :D Ja jos sitä verta tuli vielä niin paljon kun sanoit... Ääk! Toivottavasti se ei nyt sitten tulehdu, jos pahalle haisee... :(

    http://viimeinenpistemaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Maria: Kiitos kommentista !! :) Ja olihan tuo aika pahana tuo haava, tosin nyt jo paljon parempi kun en oo laastarii pitäny... :D eikä enää haisekaan niinkun vielä aamulla! en siis usko et on tulehtumassa :)

    VastaaPoista
  5. omfg toi haava :'c voi suo. + ihanii kuvii (:

    VastaaPoista
  6. varmasti kipiä tup haava? s: ei kannata pitää siinä laastaria nii se ei haudu...

    ittekki oon teloni sormeni joskus sheiviin, mutta ei tullu nuin pahaa jälkeä :))

    VastaaPoista
  7. Saara: Kiitos ! ja onneksi on nytten jo parempi tää haava :))

    Anonyymi: Joo oli se kipee mut onneksi ei enää!! Ja pidin tosiaan vaan pari päivää sitä laastaria kun oli niin kipee ettei ilman voinu olla kun piti varoa mihin koskee, ettei kaikki bakteeritkaan mee haavaan. Otin sit sen laastarin poies ja vähä näytti märkivän tai jotain sinnepäin, mut se alko sit päivän aikana tosi nopeesti menemään parempaan suuntaan :) Vielä on haava vähän kipeä, kyllä tästä arpi jää mutta kovaa vauhtia on paranemassa!

    VastaaPoista