Sivut

7.6.2012

Hehheh nyt naurattaa :D

Kiitos teille jotka avititte tyhmää tossa mun puhelinongelmassa kun piti sinne terveyskeskukseen soittaa :D Niinhän se oliki et ku kännykästä lankapuhelimeen soittaa niin pitää laittaa suuntanumero myös. Huomaa etten oo lankapuhelinten kans pitkiin aikoihin pelleilly kun jotenkin olin kääntäny noi asiat ihan nurinkurin?? :D Niin että kiitos vaan kun kerroitte että se asia on just toisinpäin! Huomenna saankai vihdoin soitettuu sinne terveyskeskukseen ja toivon mukaan ens viikolla saisin uuden reseptin ja alotettua e-pillerit myöhässä, koska nyt on väliviikko ja maanantaina pitäs jo alottaa. Aina jätän kaiken viimetippaan !!

Mutta tänään ehkä meen kamujen kaa yökalaan joten koitan TÄLLÄKERTAA saada jotain kuvattavaa :--) Tuntuu ettei oikeen nyt oo postailtavaa ollu. En jotenki jaksa itestäni näpsiä niitä ainaisia naamakuvia ja asukuvia vasta onkin ärsyttävä itselaukaisimella yrittää parvekkeella ottaa. Mutta voisin mää nyt pari kuvaa laittaa tietenkin omasta naamasta nimittäin:

 Mulle tuli Trendi-lehti jossa oli yhessä mainoksessa mukana näyte. Siinä oli kyse jonkinlaisesta BB-voiteesta joka hoiti ihoa, mutta toimi vähän niinkuin meikkivoide. Siinä mainostettiin että aluksi voide on vaaleanharmaata, mut iholle levitettäessä se mukautuu ihon sävyyn. Joo näin mullakin tapahtu, ja lopulta mun naama oli oranssi. Vai että oikeen ihon sävyyn sulautu? Hehheh. Muuten oikein hyvä kasvovoide kyllä oli, paitsi että omalle iholle hieman liian tumma. Jos sattuis löytymään ihan oikeesti mun iholle sopivaa niin kyllä ostaisin. :-D Miten tässä kuvassa näyttää niinku mulla olis pisamia?

 Pesin sen voiteen pois ja laitoin tavallista meikkivoidetta että kehtaa tuonne kylille lähtä.

 Tein pinkkivioletin meikin.


 Yritin myös kuvata mun silmää. Hienosti peilautuu taivas ja mun kädet noihin kuviin! :---D

Trööt

10 kommenttia:

  1. Aivan kun oisit pistäny itseruskettavaa :D vähän ehkä liian tummaa joo... :D

    VastaaPoista
  2. Ernupulu: Niimpä! :D Ei oikeen mätsänny! Ja kun vielä luvattiin että oman ihon sävyyn menee se voide niin ei ainakaan mulla näin käyny...

    VastaaPoista
  3. Herranjumala, aivan ihanat silmät! ♥

    Hui saatana pelästyin jo, et mitä sun naamalle on käyny ku se oli oranssi :-------------D oliks se garnierin bb-voide? sen huimat kaksi sävyä on ainaki liian tummia lähes jokaiselle suomalaiselle:D

    VastaaPoista
  4. oho kiva ''rusketus'' nojoo mut söpö toi trööt kuva <3!! :D

    VastaaPoista
  5. iita: Voi kiiitos! :))) ♥

    Joo just se Garnierin bb-voide! Onko siihen tosiaanki vaan kaks sävyä ja kumpiki noin tummia?? Miten hemmetissä ne muka suomessa vois mennä kaupaksi? XD Ei paljo järkee kyllä ei. Ja tietenkin toi mun kokeilema oli se vaaleampi!

    jenna: Joo eikookki :''DD Ei kannata ostaa koska tosta näemmä on vaan kaks sävyä ja kumpiki on noin tummia ja veikkaan et toi mun kokeilema oli se vaaleempi! Ja kiiitos!♥

    VastaaPoista
  6. tuli mieleen ku kuvailit sun (ÜBER IHANIA) silmiä, et ooks nähny ne kuvat kun joku tyyppi oli ottanu ihmisten silmistä, tosi tarkkoja niis näky niiku KAIKKI en osaa kuvailla mut tosi outoi kuvii:o

    VastaaPoista
  7. Milla: Tän postauksen kuvat on otettu ihan tavallisella Canonin IXUX 95 -kameralla joita ei enää myydä ees :D Mut voin kyllä suositella noita Canonin IXUS-kameroita, tosi hyviä ja mahtuu vaikka taskuun ja sen takia tosi käteviä! Ja niitä myydään joka paikassa eikä oo ollenkaan kalliita, kantsii ostaa semmonen jos uutta kameraa meinaa hommata ja nimenomaan pientä digikameraa! :) Hehe tulipa kunnon mainospuhe XD

    Saara: ITSEASIASSA just niiden kuvien takia innostuin kuvaa omaa silmää XDDDD Joten oon nähny ne, oli aika huiseja!! Pitää olla ihan sairaan hyvä kamera et saa semmosia otettua, ei semmosia yksityiskohtia ihan tavallisella kameralla pysty ikuistaan :D mut silmiä on hauska kuvata!

    VastaaPoista
  8. Joo, on siitä kaks sävyä, toinen tosiaan on vielä tummempi! :D Mullaki on näytepakkaus tossa pyödällä ja voisin joskus sitä kokeilla vaikka sekoittaen kosteusvoiteeseen niin vois tullakki jotain :--D

    VastaaPoista
  9. iita: Niin tosiaan sitä pitäis sitten sekottaa johonkin muuhun että tulis oikeen sävynen :D Mä oon kyllä niin kalpee että ihan naurettavan näkönen oon ku tuommosta tunkee naamaan..

    VastaaPoista