Sivut

18.6.2012

MOI

Viikonloppu meni hyvin :----) Sain sittenki vielä lauantai-iltana ja sunnuntaina olla lapsenvahtina kun ne lapset tuli takasin ! Joten viikonloppu meni kivoissa merkeissä :) Tänään oli myös eka työpäivä Kalajokilaaksolla ja meni hyvin ! Kuuden tunnin työpäivä meni kyllä tosi vauhtia. Tuntuu et sitä aikaa on melkeempä liiankin vähän aina päivässä, kun tohon kuuteen tuntiin sisältyy kaks palaveria, kaks kahvitaukoo ja vielä ruokataukokin. Mutta kai se on kiva näinkin ja halutessa voin myös ylitöihin jäädä jos oon hyvässä vauhdissa ! Yleensä mulle käykin niin että kun saan jonkun kirjotusurakan aloitettua niin teen sen sitten samantien loppuun asti. Sit jonakin muuna päivänä jos ei tekemistä ole niin voi lähteä aikasemmin :---))



Viikonloppuna jomppailin tämmösissä vaatteissa.

T-paita Disneyland
Neule H&M
Musta toppi kirppari
Farkkushortsit kirppari
Sukkahousut joululahja


 2 kpl luomivärisettejä 1€

 Paita 2 €


 Farkut 50 snt. Rikoin ne heti mutta onneksi sain jo korjattua :---D Paikka vaan farkkujen toiselle puolelle. Varmaan arvaattekin että kävin vähän kirpparilla. Itse asiassa vietiin tädin kanssa sinne vaatteita kun otettiin yhteinen pöytä. Samalla sit tommoset löyty!

Kuvasin puita Tanjan pihalla nii keksin että teen ekaa kertaa animaation! :DDDD Ei tuullu ihan noin paljoo, mut sen verran et oksat vaihteli koko ajan asentoa.

2 kommenttia:

  1. coooool toi animaatio!
    mun 'työpäivät' sitä kummitädin poikaa hoitaessa on must liianki pitkii xd, 7:30 - n. 16 (vaihtelee vähän, välil pääsen jo klo 15, välil puol 17..)

    hey dude en ala kooko aja kirppareil xdd

    VastaaPoista
  2. Saara: Joo mä oon vähä liikaa kirppareilla XDDD Pitäs pitää se tauko niistä oikeesti ku aina raahaan kotia jotain. Ja sulla tosi pitkät päivät, mulla vaa 9-15 työpäivä !

    VastaaPoista