Sivut

25.6.2012

Jussi









Muutama tämmönen randomkuva juhannuksesta. Oltiin tosiaan Jannen kans Kokkolassa sen sukulaisten kanssa :) Niistäki ois paljo kuvia mut en nyt vihti Jannen sukua tänne asti tunkea kuitenkaan. Oli kuitenki tosi kivaa siellä ja menisin uudestaanki, se Kokkolan leirintäalue oli mahtava ! Oli minigolfia, fresbeegolfia, voi uida meressä ja oli sielä rantalenttisverkotki, ja iso vihree nurmikkoalue ja tietenki baari ja terassi ja karaoke.

Sain tutustua Jannen ihanaan 8-vuotiaaseen serkkuun Ellaan joka ihastu muhun kyllä ihan täysillä :D Aaaww lapset on niin sulosia ja varsinki tuo Ella oli kyllä niiiiin aaw! Tehtiin kaikkee yhessä, mm sitä minigolfia käytiin ihan kahestaan tyttöjen kesken pelaamassa :) Ja suostuin myös muitta mutkitta menemään sen kanssa laulamaan sinne baarin karaokeen !! Meijän biisit oli Chisun Kohtalon Oma ja mikäpäs muu kuin Robinin Fronside Ollie :------D Oikeesti, MINÄ kävin laulamassa FRONTSIDE OLLIEN _JULKISESSA_ karaokessa ! Oon varmaan menny sekasin. Mutta oli se hauskaa ja saatiin kaikilta hirveet aplodit, kyllähän ne tykkää ku joku käy pikkulapsen kanssa laulamassa, ja varsinki kaikki on hulluna lapsien lauluihin :)

Jannen kaikki sukulaiset oli kyllä tooosi mukavia, oon ilonen että pääsin tutustuun kaikkiin paremmin :---) Toivottavasti nään niitä useemminkin. 

Siinä tiivistettynä mun jussi !

Ja pitää kyllä tähän loppuun sanoa että mun työpaikka Kalajokilaaksolla on ihan paras. Oikeesti mulla on niiiiiin hyvä onni ku pääsin sinne toimittajaksi. Huomenna meen tekemään Ylivieskan Liikuntakeskukseen juttua lasten sporttipäivästä. On siistiä ku saa ite mennä tekemään yksin juttuja ja muhun on semmonen luottamus ja oikeesti annetaan vastuuta. Ei oo ainakaan tylsää. :--) Tällä hetkellä oon saanu tehä neljä juttua ja oon ollu kahessa gallupissa mukana kuvaamassa. Tänään olin Haapavedellä Folk-festivaaleilla haastattelemassa. Siistiä!

3 kommenttia:

  1. 3päivän festarilippu ja leirintä alueelle yöksi nii makso 99e muistaakseni mut meni yli 90e mut tosiaan ite en ottanu ku sinne festari-alueelle ja makso 70. yövyin mun veljen autossa jossai mökillä :D

    VastaaPoista
  2. jenna: aaaivan ! No ei siinätapauksessa tullu kalliiksi silleen :) ku jos haluaa kunnollisen mökin vuokrata kavereitten kans nii yks mökki on sen 700 € semmonen iso....

    VastaaPoista
  3. mutta tulee aika halvaks jos on iso porukka tulossa eli kaikki maksaa. Jarkko makso noin 100e 3 päivältä ja niillä oli kyl kiva mökki kavereitten kans : ) ja ne tais käyä yhtenä päivänä sielä festari alueella ja yhen pvän lippu makso 33e :D

    VastaaPoista