Sivut

16.6.2012

VKL

Olin siis kaverilla Tanjalla sen kanssa ammaamassa sen veljen lapsia :) Jemina 8v, Vili 6v. ja Leo 1v 8kk. Oli siellä myös Tanjan toisen veljen lapsi Ronja 2v. joka oli kumpanakin päivänä äitinsä kanssa mukana. On ollu superkivaa ! Tanja lupas ettei varmasti ole vauva- tai lapsikuumetta enää tämän jälkeen, mutta paskanmarjat. Tykkään lapsista vaan enemmän ja sain ihka ensimmäistä kertaa vaihtaa kakkavaipan ja pissavaipan eikä ollu ees vaikeeta eikä niin kamalaa ! Olihan siinä hommaa ja kävi kuntoilusta kun paimensi neljää tuon ikästä lasta. :-D

 Eilen oli tämmönen meikki. Vihreetä koitin laittaa mutta oliki aika huono valikoima mulla ! Näitä kuvia kun kattoo nii huomaa että nuo rajaukset on jälleen epätasaiset ja vasemmalla puolella oon sotkenu vähä ripsarilla :-D Toi valkonen luomiväri ei oikeen näy kunnolla kuvissa, en tiedä miks. Oikeesti oli kyllä vähäsen enemmän pigmenttiä. Oon myös huomannu että ilman piilareita on vaikeempi meikata ja tulee huonompi lopputulos. Mutta ei se haittaa ku pitää laseja nii ei se meikki nii hyvin näy! Mut kyllä minä vielä opin meikkaamaan ja käyttämään noita luomivärejäkin ja tekemään eyelinerillä tasaiset rajaukset. Onneksi nuo pikkuvirheet ei näy kun näissä kuvissa. Ja pisamia on tullu, näyttää yläkuvassa niinku naama ois vaan likanen (ainaki omasta mielestä..) mut pisamia ne vaan on :D Paitsi uskallan myöntää et leuassa olevat "liat" on ihan vanhojen finnien arpia (mulla tuli aina teininä suurin osa finneistä leukaan, mut mieluummin siihen kun keskelle poskea). ja mun olis aika myös kulmat nyppiä taasen, vaikka vasta ne nypin. Hirveen valitukset tässä omasta ulkonäöstä mutta koittakaa kestää! Ehkä mä yritän vähentää tätä ja antaa itteni olla semmonen ku oon ilman itsekritiikkiä :D



 Ruska !

 Tikru :)


Sain luvan julkaista nämäkin. Tuossa näkyy kaikki lapset, mut pienimmät ei oikeen osannu kattoo kameraan :D Ylhäällä Tanjan äiti joka uskaltautu myös tuohon keinuun, sen oikeella puolella on Jemina, alimpana Vili ja keskellä Leo ja Ronja. Osaatte varmaan ite päätellä kumpi on kumpi lippisten väreistä. :-D

Tänään meen vielä Tanjan kans viettään iltaa, lapsia siellä ei kyllä enään oo (ellei Ronja ja sen äiskä oo vielä, muut lapset haettiin jo) mut sitä ennen pitää hinnoitella kirpparikamat, huomenna meen tädin kanssa pistään kirpparipöydän pystyyn :) Myyn kenkiä ja vaatteita, empä muuta paitsi on mulla kolme Cosmopolitania ja aattelin ne myydä siellä kun tuntuu että ne menee aika hyvin kirppiksillä. Wanhan ajan kirppsis eli Citykirppis Ylivieskassa ja pöytä 36 !

5 kommenttia:

  1. Eikä onkssulla piilarit ;o En oo tienny :D

    Ja ihania nuo keinukuvat :D

    VastaaPoista
  2. tuommoset mahd. haisevat pikkulapset on justiin ihan kauheita :S ne ei välttämättä osaa sanoo mikä vaivaa jos ärsyttää tai on paha olo ja muutenkin hhyi. 3-8v lapset on kivoja ku ne ymmärtääkin jotain (enemmän tai vähemmän)eikä haise :D

    VastaaPoista
  3. Meeri: Joo on mulla :----D ! En nää mitää ilman piilareita tai laseja. Ja kiitti!:)

    MAIU: Musta kaikki lapset on ihania :D Mut tietenki just oli se ongelma ettei nuo pienimmät osaa aina sanoo mikä on hätänä jne... ja tietenki ne vaippojen vaihdot on ja näin. :D Ei kyllä tällä kertaa kauheesti kakittu saati sitte haistu, onneksi !! Mut varmasti määki saan vielä kestää hirveet kakkahajut :D

    VastaaPoista
  4. hyihyi kauas lapset musta! justii masennuin kun huomasin taas yhden huippuihmisen oottavan kersaa :(

    VastaaPoista
  5. MAIU: XDDD oho :D kuka ihme ja minkä ikäinen? sehän on ilouutinen ku joku saa lapsen, tai no sit en oo varma jos kyseessä on joku 16 v. :D

    VastaaPoista