Sivut

8.5.2011

Äitienpäivä

Tänään oli siis äitienpäivä, meille tuli mummu, pappa ja mun täti ja sen 7-vuotias lapsi. :) Kakuteltiin sit täällä ja syötiin pitsaa. Ja oon suklaataki syöny että tässäpä tämän päivän syömiset...

 Vietettii Olganki synttäreitä samalla (mun pikkusisko) ja ostettii sille kaupasta kakku ku se halus. :D Äitienpäiväkakkukin oli mut en tajunnu siitä ottaa kuvaa...


Äitille toin ruusuja ja toi sormusteline oli lahja sitte ku se oli halunnu tommosen. :) Askartelin kortinki sille mut en halua täällä esitellä ku siitä tuli niin hirvee...


Käytiin eilen myös Halpa-Hallissa äitin ja Olgan kans. Sain tämmösen harmaan paidan mikä tässä alla olevassa kuvassa on, ku oon tarvinu tollasta pitkähihasta jo kauan. Valkosta oon aatellu ennemminki mut siel ei ollu kokoja ja oikeestaan tää harmaamaleerattu on melkeempä kivempi ku valkonen... Ja ainahan voi ostaa sen valkosenki jos tuntuu et tarvii. 8) Kuvanlaatu on taas mitä on..


Käytiin perjantaina Sonjan kans kylällä ja kirppiksellä ja löyty tämmöinen leopardipaita, 3/4 hihainen. :) Hintaa oli tällä vaan 2 € ja oli niin ihana et pakkohan se oli ostaa. Ja en tiiä miks näytän tolta mut antaa olla, naurakaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti