Sivut

31.5.2011

Haaste jatkuu

day 1. Kerro äidistäsi:
day 2.  Kerro itsestäsi:
day 3. Kerro kumppanistasi:
day 4. Kerro lemmikistäsi:
day 5. Mitä on rakkaus?:
day 6. Mitä on epäoikeudenmukaisuus?:
day 7. Mitä on yksinäisyys?:
day 8. Miltä sinusta tuntuu tänään? :
day 9. Mitä on tasa-arvo?:
day 10.  Elämän suuret ja pienet virheet:

Tänään olis siis aiheena MINÄ ITSE. Noh, en nyt hirveesti varmaan osaa itsestäni kertoo, varmaan muut ennemminki. Ei sitä välttämättä osaa sanoo millainen on, mut yritetään.

1. Ensin vaikkapa mun luonteesta. Näemmä mulle ei suotu temperamenttia kun aloin kehittymään äitini mahassa ja olinki tosi helppo vauva joka ei koskaan itkeny (:D). No ei mulla sitä temperamenttia oo myöhemminkään kehittyny. Oon myös loputtoman kärsivällinen ja mua ei saa helposti ärsytettyä. En voi sille mitään, en vaan ärsyynny. :-D Ihmettelen joskus ku joitaki ihmisiä ärsyttää niin kovasti jotku asiat mut mulle ne on ihan pikkujuttuja. Vois siis sanoa että oon tasainen, laimea ja tylsä.



2. Toisaalta on tosi helppo elää näin ja ihmissuhteet on helppo pitää. Mut oon mä kahteen ihmiseen suuttunu joskus niin kovasti että on tullu välirikko aikaan. Mut neki johtu siitä kun nää ihmiset alko jostain kumman syystä kohteleen mua niinku jotain ällöä hyönteistä. Tuskin kukaan ihminen kestää sitä että joku toinen kohtelee sua niinku sulla ei ois tunteita. Tekee ja sanoo mitä huvittaa ja ne vielä tietää että ne tekee loukkaavia asioita. Varmaan mun helpon luonteen takia nää alkoki olemaan ilkeitä, ne huomas ettei mua saa helposti suuttumaan ja kestän mitä vaan. -.- Vittu mitä paskaa suoraan sanottuna. Toisinsanottuna mulle pysty syöttään mitä paskaa tahansa enkä suuttunu. Oon varma ettei ne ois niitten muille kavereille ees uskaltanu olla yhtä paskamaisia ku mulle, niiden kans ois tullu heti välirikko ja kunnon riita. Mut ei ne osannu aavistaakaan, enhän mä ollu ikinä ollu vihanen tai suuttunu kenellekään. :D Ja tuun aina muistaan noiden ilmeet ku ne näki ku oikeesti suutuin ja lähin kälppimään. Ne ilmeet oli sanoinkuvaamattomia, tais tulla yllätyksenä etten minäkään aijo kattoo tommosta paskaa kohtelua, niinku ei muutkaan. :D Että tää on ollu mun ainut ongelma tässä mun luonteessa ku ihmiset oikeesti tuntuu luulevan että mulle voi sanoo tai tehä mitä tahansa enkä ota nokkiinsa. Yleensä loukkaannun aina, en vaan sano sitä ääneen ja kerään noita loukkauksia aika paljo ja sit jossain vaiheessa tuun täyteen ja räjähdän. Eihän kukaan kestä määräänsä enempää? Tästä tuliki pitkä kappale.



3. No nyt vähä muihin asioihin, rakastan eläimiä. Kissat ja koirat on erityisesti mieleen. Janne saa syksyllä ehkä oman kämpän ja jos vaan mahollista otetaan sinne varmasti joku pieni eläin. Koiraa ei varmaan yksiöön mahduteta, mutta kissan vois ottaa. Janneki on eläinrakas ja pienet eläinvauvat saa sen herkäks. :3 Kumma kyllä, ihmisvauvoista se ei tykkää yhtään. :-D



4. Tykkään extemporejutuista. On ihanaa kun kesällä voi vaan päättää että "nyt lähetään kalajoelle", otetaan skootterit ja menoksi. Toivottavasti tänäkin kesänä tehtäis kaikkee extemporea, vanhemmilla kavereilla on jo autoja ja niillä pääsis jo kauemmaks. Pitäs vaan maksaa bensaa aika paljo mut eikai sille voi mitää ! Ja voihan sitä muutaki keksiä, esim lähtee vaan kalaan. Ite haluan ainaki kalastaa tänä kesänä koska en oo moneen kesään kalastanu. Haluaisin taas tehä niitä juttuja mitä tein lapsena niinku just tuo kalastus ja vaikkapa teltassa nukkuminen. Eilenki tein extemporen ja mulla on uutta väriä päässä. :) Siitä kuvaa jossain vaiheessa.



5. Oon aika herkkä. Surulliset leffat ja youtube-videot saa mut itkemään. Samoin jos tulee riita jonkun kanssa. Kuten jo sanoin en koskaan riitele ja vihaan riitelyä. Jannen kans ei siis tuu riitoja pahemmin, kiitos mun helpon luonteen. Janne ei oo läheskään niin kärsivällinen ku minä, se on oikeestaan aika kärsimätön. :D Sillä menee hermot helposti tietokoneisiin yms laitteisiin ja sillon se on vittumaisella päällä. Jos ärsyyntyisin helposti niin vois syntyä kunnon riitoja ku kumpiki olis niin vittuuntuneita. En onneks vittuunnu kovin helposti ja sillon ku Janne on huonolla tuulella nii voin silittää sitä ja antaa lohdutusta ja se tepsii aina. :D Sillon se muuttuu vauvaksi joka vaan söpöttää mulle. Ja sillon ku niitä ns. isompia riitoja tulee nii en kestä ollenkaan. Itken vaan kotona jossain peiton alla valot kiinni ja oon ihan angst. En kestä sitä kovin kauaa vaikka oisin kuin vihanen. Lopulta tulee niin kova ikävä ja olo on niin kauhee että on pakko yrittää sopia ja sillon laitan aina viestin Jannelle ja se tulee mun luo. En vaan kestä riitelyä yhtään ja sillon ku on riidoissa jonku kans niin koko ajan tuntuu että joku kaivertaa rinnasta eikä pysty oikeen keskittyyn mihinkään.

No tossa oli nyt 5 faktaa minusta, kuinhan moni jakso lukee. :-D Nostan hattua teille jotka jaksoitte. Kuvat http://weheartit.com ja kuvaton.com.

3 kommenttia:

  1. minä jaksoin lukee :D Tulee tuosta 2. kohasta yks henkilö mieleen :F.. Ja meillä ei Sampon kans oo ihan nuin helppoo ku molemmat ärsyyntyy pikkuasioista ja sitte on aina vitunmoinen kähinä päällä :D

    VastaaPoista
  2. kummistus: onneks meillä on helpompaa ku en jaksa välittää sen yhen vittuuntumisista vaan painan villasella :'D ei se kauaa oo vittuuntunu kuitenkaa. ja kyllä tommosia ihmisiä varmaa on paljo mistä tossa 2. kohassa kerroinki. -.-''

    VastaaPoista
  3. tietty jaksoin lukee kokonaan! näitä on aina ihan mielenkiintosta lueskella :--) ja tosta ekasta kohdasta tuli mieleen se että mä taidan olla täysin vastakohta oman luonteeni kanssa, jos siis sun luonteeseen verrattas :D

    VastaaPoista