Sivut

5.5.2011

MY SHOES

Tässä siis nytten toivepostaus kengistä, eli kuvasin kaikki mun kengät ja kerron niistä tässä postauksessa. Ilmotan tossa noiden kenkien hinnan, koon ja sen mistä oon mitkäkin ostanut. Laitan myös kirppikseltä ostamiini merkille ovatko hyvä- vai huonokuntoisia. Oon kuvannu myös joidenkin kenkien pieniä yksityiskohtia jos niitä on. Ja pahoittelut näiden joidenki kuvien laadusta, kylppäris oli vähä pimeetä tai jotain... Ajattelin että ulkonakin vois kuvata mut olis ollu hirvee homma viedä sinne kaikki kengät, koska on näitä kuitenki jo sen verran paljo. :D

 Nämä ostin Seppälän alennuksesta kahdella kympillä. Koko on 39 ja oon käyttänyt jo sen verran monesti etten muista. Pienellä korolla on helppo kävellä vaikka joka päivä ja kävelystä saa silti naisellisempaa korkojen kopinasta.


Nämä löytyi kirppikseltä ja hintaa taisi olla 4 €. Koko on 38 enkä oo ehtiny käyttää näitä ku yhesti. Mulla oli viime talvena korkokenkien "harjotteluvaihe" ja oon alkanu rakastamaan tällasia kenkiä entistä enemmän, ens syksynä mulla varmasti näkee taas näitä jalassa enemmänkin. Kesälle nää on liian kuumat ja kuuma noilla tulee jo näin toukokuun alkupuolellakin. :D Ovat tosi hyvässä kunnossa ja näyttävät uusilta.




Nämä sain 15- vuotis-lahjaksi ja tykkään tosi paljon. Oon pitäny näitäki ihan kivasti. :) Harmi vaan kävi kun oltii tammikuussa Iisalmessa, toi vetoketju hajos ja tuota kenkää ei sen takia meinaa saada millään jalkaan/pois jalasta. Pakko viedä jossain vaiheessa suutarille ku on rahaa, noiden kans on nyt niin hankalaa. Koko 38.




Nämäkin kirppikseltä vaivaisella kahdella eurolla. Koko on 37 ja ajattelin ensin että mahtuukohan nää mulle, kokeilin kuitenki ja onneks kokeilinkin koska nää sopii mun jalkoihin ku nakutettu. Kiilakoroilla on myös helppo kävellä ja näitä tuun varmasti pitämään vielä monesti. Nytki ollu jo melko monesti jalassa. 8) Ihan käyttämättömät tuntuivat olevan.




Nämä kengät ostin samalla kertaa kun noi edelliset, maksoivat 4 €. Koko 38 näissä ja ensi talveksi ostin nää kun entiset hajos. :D Nämä oli ihan uuden näköiset.



Nää on ollu melko kovassa käytössä ja olikin oikea löytö. Nahka on aitoa ja maksoin näistä vain 2 €, kirppikseltä siis. Toi solmu/rusetti on tosi ihana. :) Ehottomasti kuuluu lempikenkiini! Koko oli näihin merkitty numerolla 5, taitaa olla jotain amerikkalaisia kokoja (?) eli tarkottaa samaa ku täällä 38. Oli käytetyn näköiset eli ei missään huippukunnossa mut ei nää rikki oo mistään. Pohjasta vaan näkee selvästi että käytetyt on.


Tämän kuvan laatu on kyllä aika paha... :( Anteeksi tästä. Mut nämä ostin Citu Marketin alesta ja maksoivat 15 €. Ja nää on mulle ihan liian isot, koko 40! En tajua miks menin ostaan nää, kai ne oli pakko saada ku olin kuukauden päivät halunnu tommoset ja nyt ne löyty alesta. Voisin antaa/myydä noi jolleki, en mä oikeen pysty käveleen noilla kunnolla. :D



Nämä ostin Kärkkäisen alesta ja maksoivat vaan 16 €! Oli ihan pakko saada nää ku oli vaan niin ihanat ja hienot. Enkä oo käyttänykään ku yhesti ku en tiiä missä voisin käyttää noita.... En oikeen kehtaa mennä noilla kovin joka paikkaan, helposti alkaa saada semmosia katseita et "vittu mikä huora" yms kivaa. Kyllähän kenkien perusteella usein ihmiset aattelee toisista ihmisistä minkälaisia ne on... Mutta nää kengät on vaan niin hienot ja nätit. Iisalmessa noissa vois kävellä kun se paikka on huomattavasti suvaitsevaisempaa porukkaa sisällään pitävä kun tää pieni Ylivieska, paskanpuhujien ihmemaa jos niin voi sanoa. :D Ainiin ja näiden koko on 38.



 Nämä ballerinat ostin kirppikseltä eurolla. Koko on 39 enkä oo päässyt vielä käyttään näitä, talvella kun ostin. Aika suuri osa mun kengistä oottaakin kesää päästäkseen käyttöön. :D Nämä oli ihan uudet.



 Nämä sain ysin päättäreinä kun äiti halus ostaa mulle jotku juhlavammat kengät kun ei sillon oikeen ollut. Hinta oli huimat 40 € ja koko on 40. Noi kaikki kengät oli ihan hirveen pienikokosia. Tuota isompia kokoja ei edes ollu, ja kyllähän Suomessa on paljo ihmisiä joilla on mua isompi jalka. Joku jonka koko on 36 olis joutunu ottamaan nämä kengät koolla 38. Itelläkin 2 numeroo isommat noi mitä mun muut kengät..



Nämä löytyi myös kirppikseltä kahdella eurolla. En oo päässyt käyttämään näitäkään mutta kesää odotellessa. Koko oli 39. Vähän ovat kuluneet joten on näitä käytetty. :D


 Valkoset avokkaat on tädin vanhat. En oo näitäkään vielä päässy käyttään mut eiköhän senki aika tuu vielä. Koko on 39.



 Nämä löytyi kirppikseltä kahden euron hintaan ja oli kunnon löytö koska just jotain tämmösiä olin halunnutkin. Koko näissäkin 39.


 Kirppikseltä neljällä eurolla. Oli vaan niin söpöt ja näitä voi käyttää juhlassakin. Kesällä pääsee käyttään! Tosi hyvässä kunnossa, kuin uudet. Otin nyt sukat pois ihan huvikseen ja ilman minkäänlaisia sukkia noilla on kauhee kävellä. En oo ikinä oikeen pystyny käveleen kengillä ilman sukkia, varmaan siks kun jalat menee nihkeäks ja sitte on kieltämättä inhottava kävellä... Mulla jalat hikoaa muutenkin, onneks ei kuitenkaan silleen ihan hirveesti. :D Että hiki ei onneksi haise eikä sukat oli litimärät edes salilla käymisen jälkeen vaikka aika hikiset kuitenki. No joo jos nyt palattais tähän kenkäaiheeseen kuitenki.....



 Nää on tosi herkullisen väriset ja ihastuin heti, Kirppikseltä 6 €, vähän kalliimpi mitä yleensä oon kirppareilta ostanut. Mutta ihanat on ! Koko oli näissäkin 39. Jotenki tuntuu että vois olla 38 mieluummin, mut ei noissa kyllä huono oo kävellä että en sit tiiä. Ja ihan käyttämättömät oli.



 Nämä ihanuudet löysin kirpparilta kolmen euron hintaan. Koko on 39 ja nämä ei pysyneet jalassa, joten päätin hankkia näihin pohjalliset. :D Nuohan voi olla vähän hassun näköset jos kattoo tarkkaan mut tuskin sitä nyt niin huomaa. Ja nämä oli ihan käyttämättömän näköiset !


 Nämä löytyi Keskisen kyläkaupan alekorista viiden euron hintaan. Koko 37 oli näillä. Ihanan pirteän väriset nämäkin, oikeen kiljuvat kesää alkamaan. :)




 Nämä aivan ihanat rusettikorkkarit ostin Kärkkäisen sikapäiviltä kympillä. Täydelliset! Ei kyllä saa hirveästi selvää noista kuvista joten laitoin vanhemmat kuvan tuohon myös, ilman sukkia niin näkee paremmin. Ihanat varpaat.... Ja huomaa että parempi valaistus tuli pihalta ton vanhemmat kuvan oton aikana. Koko oli 38.


 Nämä juhlakengät kirppikseltä kahden euron hintaan. Tajusin ottaa sukat pois tässä kuvassa taasen. :D Koko on 38 näissä kengissä ja olivat ihan uudet, ehkä kerran käytetty.



 Näitä tennareita en nyt sitten jaksanu alkaa kuvaamaan jaloissa. Mutta tässä olis mun rakkaan kulta-converset joita ei ikinä vois heittää pois. Ostin Saksasta kesän alussa 2009 ja olleet kovassa kovassa käytössä, takaa on jo kangas revenny mut eipä tuo oo haitannu. Maksoivat siellä 59,90 eli hitusen halvemmat mitä Suomessa. Koko 38.


 Punaset tennarit äiti osti viime vuonna nimipäivälahjaksi kun pyysin Halpa-Hallin reissulla. :D Olin jo pitkään halunnu punasia tennareita. Maksoivat vaan kympin ja koko on 38.


 Sitten olis vielä nää kovia kokeneet pinkit tennarit jotka ostin kympillä Kärkkäiseltä vuonna 2009. Haluan vaihtaa nuo nauhat takas valkosiin mutta ne on hukassa... Onneks Janne luvannu antaa mulle sen valkoset nauhat ku sillä niitä on, mut halus vastalahjaksi ton mustan tähtikuvioisen kengännauhan. :D


Tässä vielä kaikki kenkä-kultani yhteiskuvassa!

9 kommenttia:

  1. paljon mustaa.. mutta hienoja kaikki. :) ja edullisia. :o ihmettelen vieläki miten saat aina saalistettua noita nii halvalla. :D nii ja kiva postaus!!

    VastaaPoista
  2. kiitos! ja joo mustia kenkiä sitä yleesä löytää :D olis kyllä kiva jotku ruskeet tai violetit löytää joskus halvalla, semmoset nilkkurit nii ois talvellaki vähä väriä. Ja kyllä sitä saa itekin ihmetellä millä hinnoilla noita löytyy aina. :D

    VastaaPoista
  3. ohhoh, onpas sulla ihan hitosti kenkiä! mulla taitaa olla vaan jotain alle kymmenen paria mutta sekin johtuu vaan siitä et mulla on niin pirun kallis maku ihan kaikessa :D:D: ja mulla sattuu peräti olemaan kans noi ekat kengät, jotka ostin myös alennuksesta kahellakympillä, mutta yritän päästä niistä eroon kun ei ne sitten ollukkaan niin mun tyyliä :<

    VastaaPoista
  4. hups! ompa paljon itellä tasan 3! converset,semmoset puman talveks ja korkokengät : DD

    VastaaPoista
  5. Meeri: Kiitos, onhan noita tullu :'D
    Ronnie: Minä just tykkään niistä kengistä, uskon että ne sopis sulleki :D mut kyllähän se vähä alle kymmenen kenkäpariaki on jo hyvä, sillä selviää ;) Munki pitää varmaan joskus alkaa myymää noita, pitää kattoo mitä tuun käyttää enemmän ja mitä vähemmän....
    jenna: apua ite en kestäis jos ois vaan kolmet kengät :D mut niilläki kyllä pärjää!

    VastaaPoista
  6. Ai ! Luulin sen olevan 38 koska noissa toisiks ylimmäisissä kengissä oli semmonen merkintä ku 5/38 eli siinä oli kaks kokoa merkitty. Mut kai toi vaihtelee kengissä sit :D

    VastaaPoista