Sivut

2.12.2011

696969696969

Hehe tätä oonki oottanu :----D 69 lukijaa ! Tervetuloa uusi lukija ! Khihihi.


Sitte on kyllä pakko kertoa täälläki miten en tänäänkään päässy kouluun. En tiiä kerroinko etten eilen menny ku oli lämpöö ja nokka ihan tukossa. No nyt sitten aamulla heräsin 9:45 kun 10:35 alko vasta koulu. Kävin vessassa ja menin sen jälkeen kylppäriin meikkaamaan, en ehtiny tehä mitää ku alko ihan hirvee kramppi pohkeessa ! No, tää kramppaa mulla vieläkin vähän enkä tajua mikä on vikana. Vituttaa kyllä... Kivaa saada poissaoloja kouluun jonku typerän jalan takia. Ette haluu tietää miten kipee tää välillä oli, ihan järkyttävää.. Nytki meinaa olla vielä, toivottavasti tää ei pahene uudestaan. Hohhoijjaa..

Tänään pitäis illalla mennä ryyppäämään niin toivon todella et tää mun jalka on siinä kunnossa sitten että tällä uskaltaa lähtä törttöileen kaljahuuruissa !

2 kommenttia:

  1. Mun on ollu jo pitkään tarkotus kertoo kuin kiva sun blogi on ja tykkään tositosi paljo, mutta oli pakko kommentoija nyt ku sulla oli tuosta kramppaamisesta! :-D Nimittäin mulla itellä kramppaa aina reidet ja ne sitte sen jälkeen on semmoset "vetelät" että tuntuu että ne pettää... Mulla se vissiin ainaki johtu siitä että oli suolan ja magnesiumin puute. Että jos sullakaa ei oo mitää tiedossaolevaa syytä niihin kramppeihin ni kannattaa kokeilla syyä enemmän suolasia ruokia, tai miettiä että syötkö suolaa liika vähä. Ja sitte semmosia magnesiumpillereitä :)

    VastaaPoista
  2. Hilla: kiitti kommentista ! Kiva jos tykkäät tästä mun blogista :))) Ja ja mun äiti ja täti ja markku sano kaikki et nestehukasta ois johtunu tuo kramppaaminen :oo joten join sitte vetta ihan himona. illaksi sitten sain sen krampin pois niin pääsi bilettään. Mulla kyllä meinaa juominen unohtua :D pitäs juoda se litra vähintään päivässä. En tiiä juonko edes sitä..

    VastaaPoista