Sivut

17.12.2011

Ostoksia Oulusta

Oltiin tänään siis Tanjan ja sen poikakaverin kans Oulussa vähän shoppailemassa :) Janne ei tullu mukaan koska se vietti krapula-aamua enkä viittiny ees soittaa sille aamulla sitte. Niillä oli poikien ilta. :----D

Ja oli muuten aika vittumainen aamupäivä. Päästiin Ouluun niin eihän sieltä keskustasta löytyny parkkipaikkoja yhtään mistään. Ei Stockmanin eikä Anttilan parkkihalleista, ei torilta eikä hemmetti vie mistään. Siellä Anttilanki parkkihallissa piti olla tyhjiä paikkoja niin kyllä niistä sai tapella! Hei ku jostain parkkipaikasta lähti auto ja meinattiin mennä siihen niin joku vittupää tunki sinne ennen meitä kun oli lähempänä tai ilmesty jostain nurkan takaa. Oli se niin perseestä. Saatiin tarpeeksemme ja häivyttiin sieltä, mut siinä ulkoportilla oliki ihana yllätys: PITI MAKSAA ETTÄ PÄÄSEE POIS KOSKA OLTIIN SIELLÄ YLI 15 MIN. Ihan oikeesti. Whaaat? Ö__Ö Selvää rahastusta, koska se paikka olis pitäny löytää alle 15 minuutissa sieltä ruuhkasta, ja jäätiin jumiinkin sinne muiden autoilijoiden kanssa. Ei mitään mahollisuuksia ehtiä käydä läpi isoa parkkihallia 15 minuutissa?? :D Ei todellakaan. Tunti pitää autoa parkkihallissa makso tietyn verran ja jostain kumman syystä siellä on keksitty semmonen juttu että jos ei 15 minuutissa löydy paikkaa ja lähtee pois niin joutuu maksaa sen tunnin hinnan. Että mitä...

Mut tässä nyt kuitenki näitä ostoksia:

 Pitkähihainen raitapaita 9,95 €, Musta hame 4,95 € ja kumpikin H&M. Musta tuntuu ettei mulla hirveesti oo tommosia perusvaatteita ja tuota hametta oon kattonu nettikaupastaki. Se on niin kätevä :)

 HELLO KITTY -VILLAPAITA :))) 10 € H&M. Tätä oon kattonu jo kauan ja tää on näkyny mun blogissakin joskus ja en sitten tilannutkaan sitä, mut nyt kun sen sai päälle niin näytti tosi kivalta. :) Ja oikee hinta ois ollu 17,95 €.

 Biltemassakin käytiin ja sieltä löyty tämmösiä kivoja kumikasveja! Aivan ihania ja rakastuin heti ja silmät kiiluen ostin nää mun uuteen kämppään. Kukka 5 € ja puu 9 €.

 Ruusukorvikset 3,90 €, Glitter

Mulle ja Jannelle uudet sydämenpuolikkaat kun minä menin hukkaamaan vanhat :D Nää on kyllä aika paljon isompia kun ne. Glitteristä myös ja hintaa oli 7,90 € joten aika halvat eli nää varmaan tulee ruostuun mut eikai se haittaa... Ainaki näkee miten vanha pariskunta ollaan jo. :--D

Ja anteeksi muuten huonot kuvat tuosta mustavalkopaidasta ja hameesta. Mulla oli parempikin kuva mut arvatkaa mitä mun kone teki. No se muutti sen kuvan jostain syystä pelkäksi valkoiseksi taustaksi???? VITUTTAA KUN NYKYÄÄN EI MIKÄÄN ONNISTU. Viimeksi päivittelinkin tänne tuota paskaa ilmaa mikä tuolla pihalla on. Mua on vituttanu tällä viikolla joka päivä ja kaikki ottaa aivoon. En tiiä miksi koska yleensä mua ei vituta oikeen koskaan. Tää ei oo ollenkaan kivaa. :( Tuo lumettomuus ja loskailma ja pimee ja mummu ja pappa ja kaikki vaan harmittaa niin paljo. Mut tänään en oo itkeny kyyneltäkään ja se on jo jotain. Ehkä tää joululoman alkaessa taas vähän paranis tää olotila, ja toivottavasti sitä luntakin tulee niin saan mun joulufiiliksen takas! Ja tämänki tekstin luin läpi ja hirveenä kirjotusvirheitä, piti neki korjata.

Ainiin käytiin myös syömässä mäkissä ja yhteensä meni rahaa 55 € kun laskin nää kaikki yhteen.

5 kommenttia:

  1. Kivoja vaatteita oot löytänyt! :) tosi ihania. Tää blogi on muutenkin ihan paras. Parhain lukemistani. =)

    VastaaPoista
  2. mitä vittua!? oikeesti, jouduitteks te maksaa siitä, et te vaa haahuilitte paikkaa etsien siel parkkiksella? mitä hittoo iha oikeest... voi huhhuh x) paljonks te jouduitte maksaan?
    ja ihania ostoksia <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitti hirveesti kehuista! :)) Mäki oon tyytyväinen ostoksiin :)

    Saara: No sanoppa muuta! 1,50 onneks jouduttii vaan maksaa tai jotain tuommosta, mut typerää rahastusta silti :D

    VastaaPoista
  4. kaikesta mahollisesta ne yrittääki repiä rahaa nykyään D:

    kusellakaan ei ilmatteeksi saa käyä...

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: no sanoppas muuta ! on se kummaa. aika harvassa kaupassa noissa isommissa paikoissa on enää ilmaset vessat. ja kaikilla juna-asemilla ainaki joutuu siitä vessasta maksaan.. ja sitte nuo parkkihallitki. hohhoijjaa.

    VastaaPoista