Sivut

8.12.2011

vanahoja kuvia

Tässä nyt vanhoja kuvia kännykästä joita mun on pitäny aina laittaa mut arvatkaa oonko muistanu. Nyt vihdoin sitten näitä varmasti yli puolenkin vuoden vanhoja kuvia ! Olkaa hyvät:

 Oon tässä kyllä ihan hiton pieni.


 Ja tässä mulla on niin ihanan pitkä tukka♥ Noo vuoden päästä luultavasti saman mittanen taas ellei pitempi. Ei tässä mikään kiire oo kasvattaa takasi vaikka välillä tuntuu että yhyy haluan hiustenpidennykset :-D



 Tässä mulla on joku hieno sininen meikki. Tsekatkaa mun kännykkä ja siinä olevat tarrat. Yks on ainaki lauantaipussista ja tuo iso pyöree on varmaan banaanista!


 Tää on sitte erittäin huonolaatuinen kuva salilta.


 Sitte lyhyt keltainen tukka ! Tarrat lähti käveleen :(


 Tässä vähän vaaleempaa kuontaloa ja kännykään on päässy suklaapunapluto komeilemaan.


 Ja nää kuvat on jostain, eikä mulla oo hajuakaan mistä..


 ...Kattokaa nyt tuota taustaa :---D Missä hiivatissa oon ollu ???


Tästäkään ei oo mitään hajua missä oon ollu. Tuo takkikin on tuossa, eli tää ei oo ainakaan mikään vessa eikä mulla tuu mitään paikkaa mieleen missä näyttää tolta. Tää vaivaa mua ihan hirveesti :(

Huomenna eli perjantaina muuten ollaan menossa Iisalmeen pikkujouluttelemaan ja saan juoda pitkästä aikaa last pineapplea ! ♥♥♥♥ Jesssss. Toivottavasti tulee kiva ilta ja valvotaan MYÖHÄÄN ja vaikka AAMUUN ASTI :)) Mulle ainaki kelpais ku sillon ku meen bilettään niin minähän kans biletän. Vaikee kuvitella etten joskus välittäny bileistä yhtään.

5 kommenttia:

  1. Tuo alin kuva on ainaki jostai pukukopista :P

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Noku mä mietin samaa mutku se näyttää niin isolta pukukopiksi. Mut voi kyllä olla :D

    VastaaPoista
  3. Ei mut on se sittenki pukukopista koska siinä on tuo ovi verho :DD kännykässä ei saanu selvää tuosta alaosasta, mut tässä koneellahan tuo on paljo selvempi kuva. tietäs vaa et mistä pukukopista..

    VastaaPoista
  4. tuo viimenen on halpahallin pukukoppi....villli veikkaus: DD

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: SEPÄ SE ! SE SE OLI. kiiitooooss :DD nyt ei enää vaivaa

    VastaaPoista