Sivut

26.12.2011

Hellurei !

Oon nyt uudessa omassa kämpässä vihdoin :) On ollu ihan hirvee homma saada kaikki tavarat tänne eikä täällä oo vieläkään valmista. Joulu meni kivasti vaikka olikin outoa viettää se ilman mummua ja pappaa. Mut tässä nyt lahjani:

 Toi mustavalkonen pussilakanasetti tädiltä :) Viininpuna-valkoisen oon saanut viime jouluna mummulta.

 Suklaata tietenkin aina. En tiiä miksi tää kuva meni väärinpäin?

 Anne eli isän nykyinen vaimo teki mulle noi värikkäät lapaset itse, ja mun pikkusiskon mummu teki noi valkoset villasukat ja mustavalkolapaset :) Mulla ja pikkusiskolla on siis eri isät ja oon varmaan senkin kertonu tänne miljoona kertaa mut aina on uusia lukijoita jotka ei sitä tiedä :D Joten meillä on myös eri mummut. Villasukkia ja lapasia ei oo ikinä liikaa ja toivon joka vuosi näitä ITETEHTYJÄ :)

 Nämä sitten mun kummitädiltä :) Kynsiviiloja, dödö ja hiustenkasvua lisäävä (tai jotain?) shampoo ja hiuksiin jätettävä hoitoaine. Saa nähdä toimiiko, oon halunnu pitkään kokeilla tämmösiä :)

 Kirjan sain Olgan sukulaisilta. Pakko selittää nyt että tajuan iteki, eli siis Olgan isän siskonpoika perheineen antoi siis tämän kirjan. Maiju jos luet tämän niin korjaa jos oon väärässä :-----D Mut vaikutti tosi jänskältä joten pitää alottaa lukeminen heti ku oon saanu edellisen loppuun >:D

 Äiskältä ikioma muistitikku tänne mun kämppään kun mulla ei vielä oo tämmöstä ja oon aina lainannu äidiltä. Tai no on mulla se yks pienenpieni muistitikku jonka sain kaupanpäälle kun ostin kaks meikkivoidetta.. Sillä muistitikulla ei paljon tee.

 Tämäkin kuva meni nyt sitten väärinpäin. No kuitenkin, Nokia Asha 300 ja oon rakastunu♥

Ja sitten tietenkin tää nahkatakki Jannelta jonka kyllä ite tilasin :----D

Tässäpäs lahjat joihin oon tosi tyytyväinen. Myöhemmin luvassa videopostausta tästä mun kämpästä jos vaan uskallan tehä :) Sehän ois mun eka videopostaus.

6 kommenttia:

  1. Vautsii! Noi lakanat on tosi kivat ja toi nahkatakkiki on tosi kiva :) Mäkin sain samanlaisen puhelimen ja tykkään kyllä tosi paljon :)

    VastaaPoista
  2. ihan oikein meni :-----D
    -maiju

    VastaaPoista
  3. Kivoja lahjoja, sain saman laisen pussilakanasetin roosan värisenä :)

    VastaaPoista
  4. Kiitti kaikille ! :) Mäki oon tyytyväinen lahjoihin ja nyt on toimiva puhelinkin ;D

    VastaaPoista