Sivut

19.12.2011

Gina Tricot

Oon koulussa hyppytunnilla ja on sairaan tylsää. Teimpä siis teille myös Ginan vaatteista kollaasin :) Nää kelpais kyllä myös joulupaketteihin!


_______________________________________________________________________________

Joo siis koulussa tosiaan olin hypärillä ja tein tätä joskus viimeviikolla, mut en ehtiny julkasta. Muistin äsken et tää kollaasi on mulla vielä täällä joten julkasen sen nyt vähän myöhässä. :--D Kyllä Gina Tricot on ihana. Olisin Oulussa halunnu päästä sinne mut koska keskustaan ei ikävä kyllä päästy shoppaileen niin ei siitä sitten mitään tullu. Mut toisaalta, siellä ois varma ollu ihan järkyttävä ryysis. Mut voin vielä sanoo että minä kuulun myös niihin jotka haluaa tuommosen ison ihanan haalarin :DD Noita on näkyny varmaan jokaisessa blogissa joissa on lahjatoivelistoja tehty. Mut minä haluan sen kyllä leopardikuvioisena!♥

3 kommenttia:

  1. Julia: määki rakastuin siihen:) ja se kuuluuki mun lemppareihin noista.

    VastaaPoista
  2. mäki voisin <3 ja samon ton ihme USA-paidan tai tonn (:

    VastaaPoista