Sivut

16.12.2011

H&M

Joo eli. Mekko ja nahkatakki tuli ja oon tyytyväinen :)) YRITIN ottaa niistä kuvat mut eipä tuo oikeen onnistunu (talvi --> pimeä --> huonot kuvat). Mut tässäpä näitä nyt olis:





Ei kyllä oikeen kuvat kerro mitään, mut ehkäpä joskus näätte kuvissa nää mun päällä. Viimesestä kuvasta oli ihan pakko rajata pää ja polvet pois ku ne oli niin hirveet. Ilme kusi kympillä ja polvet, no, olin viime kesänä siinä onnettomuudessa, osaatte varmaan ite päätellä loput. Ei ne polvet edelleenkään kauniit oo mut mitäs pienistä :D Täällä ei kuitenkaan oo niitä kauneuksia tarkotus esitellä. Ja mun ah niin ihana pikkupömppiskin komeilee tuon mekon kanssa mut ei ne läskit niin kamalia oo, sitä paitsi oon normaalipainonen, pitääkai sitä nyt PÖMPPIS jokaisella olla :)

Tänään käytiin myös äitin ja Olgan kanssa pienellä Ylivieska-reissulla: Koti ---> Jysk ---> Niemelänkylä ---> Halpa-Halli ---> Mun tuleva kämppä ---> Kärkkäinen ---> Koti. Käytiin siis laittamassa mun kämppään verhot ja ostettiin sinne ihana pinkki joulukuusi Halppiksesta! :D Vietiin sinne myös parit matot. Hiljaa hyvä tulee :) Ja Kärkkäiseltä äiti osti mulle joululahjaksi uuden kännykän koska tää mun vanha alkaa olla tiensä päässä. Akku tyhjenee vähän turhankin nopeesti.

Tällanen puhelin siis mulla nyt :---D Ja tulossa tämä:

Ainakin luulen että se on tämä..

PS: Niinku kuvista voi varmaan nähä niin uskalsin taas alkaa meikkaamaan. Saa nähdä mitä silmät tykkää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti