Sivut

13.12.2011

Tattadaa

Mistä oikeen revin noita otsikoita? :D No, kuitenkin, eilen kävin shoppailemassa itelleni uuden ripsarin ja uuden kajaalin. Kärkkäiseltä ostin ne, mut kävin myös Seppälässä ja sieltä löysin aivan ihanat tekokynnet ! Hintaa oli 7,95 joten oli pakko ostaa. En oo pitkiin aikoihin tehny heräteostoksia.


Ripsari 13,50 € ja kajaali 7 €. 

Mähän kerroinki täällä siitä kun nää mun luomet alko kuivaan. Joten ostin sitten SENSITIVE TOUCH -mascaran joka on siis herkille silmille tarkotettu. Sopivasti vanhat ripsivärit alkaa olemaan loppu. Tuo ripsari on mulla aiemminki ollu ja on ollu tosi hyvä. Tollasia samanvärisiä sensitive touch -kajaalikyniäkin olis ollu, mut ne oli loppu :( Ostin sitten Lumene Naturalin kynäkajaalin jollanen on ollu mulla yläasteella aina käytössä ja siihenkin oon tosi tyytyväinen ollu aina. Väri on kunnon mustaa eikä mitään harmaata ja pysyy myös hyvin! Eikä hintakaan oo kyllä paha ollenkaan. Tuo on tosi pehmee kynä joten ei pitäs ainakaan rikkoa luomia lisää :D

Kattoo nytten millon vihtin taas ruveta meikkaamaan. Haluaisin et nää mun luomet sais parantua kokonaan, vieläkin on kuivaa ripsien tyvessä. Paitsi nyt ku kokeilin silmiä niin ei kyllä tunnu kuivaa missään. Meikkitauko siis auttoi. :D Ja auta armias jos tätä jatkuu enkä voi enää ikinä meikata silmiä? Meikki kuuluu kuitenki mun IDENTITEETTIIN joten sitten huonosti menee jos allergia vie osan siitä. Tässä nyt kuitenkin vielä nämä kynnet:

Voin sanoa et ärsyttävää oli leikellä ja viilata nuo oikean kokosiksi. Ja harjotteluahan se kaipaa ku yhtäkkiä pitää olla pitkillä kynsillä :D Ja kirjottaa näppäimillä kynsillä eikä sormilla. Tuo kuva ei kyllä näytä miten kivat nää on oikeesti, ehkä yritän saada joskus kunnollista kuvaa PÄIVÄNVALOSSA, se vaan on vaikeeta kun tuolla on pimeä jo tyyliin sillon kun ajan koulusta kotiin puoli kolmelta. Joten no can do. :( Mutta yritetään koska tämä kuva ei todellakaan kerro todellisuutta. Ja voitte huomata että nimettömään on jääny kaistale tuolta tyvestä omaa kynttä näkyviin joten ei nää niin täydellisen kokoisiakaan ole mulle :D Mut suunnilleen ainakin.

2 kommenttia: