Sivut

24.12.2011


Tähän biisiin oon koukuttunu. Adele kuulukin nyt mun joulufiilistelyjen musiikkilistalle, ja varmasti myös Christina Perrin "A Thousand years" tulee muistuttamaan mua joulusta aina tulevaisuudessakin. Oon kuunnellu Christinan levyä näin joulukuun aikana ja totaalinen rakastuminen on tapahtunut. Ja ensimmäisiä kertoja Jar of heartsia kuunnellessani ajattelin että tää muija on perseestä laulaan. No kuinkas tässä sitten taas kävikään ? Ei ole eka kerta. :-------D Ja nyt rakastan Christinan ääntä ja biisejä. Ja pakko tähän on vielä lisätä Coldplayn "Paradise" joka vaan sykähdyttää niin perkeleesti! Varmasti ootte senkin biisin kuullu koska nää kaikki mitä tässä oon mainostanut, on jostain kumman syystä olleet aika kovassa soitossa radioissa näin viimeaikoina.

Jos vielä joku joululomabändi pitää mainita niin se on Paramore. Elettiin joululomaa vuonna 2008 ja olin sillon kasiluokalla. Ja Paramoren löysin ja se oli varmaan pahin koukuttuminen mitä tähän asti on mulle tapahtunu. :--D RIOTia tuli siis kuunneltua voittearvatamitenpaljon. Ja vuosi myöhemmin tuli näiltäkin sitte uus albumi Brand New Eyes ja sitäkin piti sitten popitella niin että varmasti osaa kaikki laulut ja sanat ulkoa. Paramoren ekaa levyä on myös tullu kuunneltua aika paljon, mut se ei oo mun mielestä ihan niin mahtilevy mitä kaks uudempaa, vaikka onhan siinäkin tietenki kolme Paramoren parhaimmista kappaleista eli "All we know", "Emergency" ja "Brighter". Ja "Conspiracy" pitää mainita myös vielä neljänneksi!

Ei siinä, joululoma menee näiden merkeissä ja tammikuussa pitäis tulla Paramorelta neljäs levy ja ootan sitä varmaan enemmän kuin mitään levyä ikinä! Tää oli nyt tällainen musiikkipostaus taas :-----D Myöhemmin illalla kuvapostaus ja huomenna joululahjapostaus jos ehdin kuvata kaikki lahjat. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti