Sivut

21.8.2011

Aamua!

Mulla on tylsää, heräsin joku 45 min sitte ja oon vaan ollu koneella ja käyny olkkarissa ja Janne vaan nukkuu vielä. Se on niin söpö kun se nukkuu. :3 ♥ Aina saa leperrellä sille ku se on semmonen vauva. Voisin lukea Harry Potteria mut harmi kun sain eilen luettua sen Kuoleman Varjelukset loppuun... Seuraavaks voisin lukea Stieg Larssonin "Pilvilinna joka romahti", kun oon lukenu kaks aikasempaakin kirjaa, ja ne on hyviä. :)

Mulle saa suositella hyviä kirjoja koska lukeminen on oikeesti taas jotenki tullu mun elämään ja se on kivaa. :-D Ja yleensä oon niin tylsistyny kotona ku ei sitä koneella jaksa vaan istua, ja muutakaan tekemistä ei oo. Niin että suositelkaa ihmeessä jos tiiätte jonku hyvän kirjasarjan/kirjan. :)

5 kommenttia:

  1. jodi picoultin 19 minuuttia. Seon MIELETTÖMÄN hyvä kirja vaikka se onki tosi paksu, nii kannattaa vaa alkaa lukee sitä eikä säikähtää sitä paksuutta koska se todellaki kannattaa lukee.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: paksut kirjat just jees, inhoon ohuita ku ne loppuu heti, varsinki jos on tosi hyviä :D kiitos vinkistä, tuon pistän muistiin !

    kummistus: heeheheh onneks en joutu lukee sitä:D ei hirveesti kiinnosta nuo koululukemiset..

    VastaaPoista
  3. arthur golden: geishan muistelmat on ihana, ja ehdoton all time favourite on walter moers: kapteeni sinikarhun 13 1/2 elämää. hyviä on myös seita parkkolan ja niina revon kirjat Jalostamo ja Ruttolinna, ja Seita Parkkolan omatki kirjat on hyviä. Charlaine Harrisin SOuthern Vampires-sarja on hyvä :-----D TrueBlood-sarja perustuu niihin, niitä on suomennettu kai 4, ilmestyny 10, mut kandee alkaa lukee, kyllä ne suomennokset tulee perässä :-----) Luen ite tota kymppii nyt. hehe no siinä pari suositusta ainaki :D

    VastaaPoista
  4. meri: kiitos! oon miettinyki noita Harrisin true blood kirjoja, oon kahtonu sarjaa innoissaa ja oon kuullu kehuja noista kirjoistaki. :) Pitää pistää nuo kaikki muistii phoneen !

    VastaaPoista