Sivut

4.8.2011

OULU

Oulussa oli mukavaa. :) Sai shoppailla kunnolla vihdoin viimein ja ihan iteksee, ilman että joku äiti on vieressä hoputtamassa niinku Pariisissa. Tässäpä kuvasaldo joka ei oo kovin iso:


 Mun ihanat pikkusisaret. Osku 15 ja Olga 10.

 Vähä maisemaaki!

 Äiti peilissä. :--D

 Meijän hotellihuone, siis meidän "lapsien" :) Osku on tuola piilossa tyynyn alla ja Olga jotain säätää.

 No pitihän yks vessakuva tietenki ottaa.

 Takastulomatkalla aurinko paisto kivasti. En ottanu oikeen kuvia ku vaan näillä matkoilla, olis pitäny ottaa kaupunkiinki edes se pikkukamera mukaa nii oisin voinu pukukopissa kuvata ostokset. Mut piti sitte kuvata äsken täällä kotona ja tässäpä ostossaldokin:

 Hello Kitty -paita 14,95 € Hennesiltä.

 Sukkahousut 7,95 €, myös Hennesiltä ja ballerinat yheltä Oulun kirpparilta kolmella eurolla, siellä oli vaikka mitä kivaa mitä oisin halunnu kotiuttaa. :) Tämmösiä palloballerinoja oon halunnu, ja rusetti tietenki myös plussa!

 Pallosukkahousut Gina Tricotin alennuksesta, vaivaiset 1,90 €.

Ja tämä ihana punainen ISO laukku samalta kirppikseltä kolmella eurolla, huimaa. Värit vähä valehtelee, tää on oikeasti punaisempi eikä tommonen haalistunu. :) Ykalaiset voi joskus tsekata kunnollisen värin jos mua näkyy jossain kylillä joku päivä! Tää voi nimittäin kokonsa puolesta tulla aika kovaan käyttöön, ja tosi hyvässä kunnossaki on. Yleensä tällasia hienoja laukkuja on Ykan kirppareilla myös, mutta huomattavasti kalliimmalla, ja minä oon semmonen ihminen että ostan kirpparilta vaatteita jos ne on alle 5 €, kenkiä jos ne on alle 7 € ja laukkuja jos ne on alle 5 €. Ettäh. :D Mut kyllähän se tavaran arvo laskee heti ku se on ostettu uutena kaupasta ja käytetty ees vähän, vaikka näyttäiski uudenveroiselta.

Potterista sen verran, että oli ihan nasta leffa. :) Voisin katsoa uudemmanki kerran ja 3D oli aika jännä ! Oli aika haikee ja surullinen ja jotku mua nuoremmat tytöt itki mun yläpuolisilla penkeillä vaan. :( Kyllä itelläki tuli tippa linssiin ja silmät kostu mut kyyneliä ei sentään tippunu niinku aika monella muulla kun tuon leffan on käyny kattoon. :---D Mulla onki semmonen ongelma etten osaa itkee elokuville jos muut kattoo mun kans, mut heti ku katon leffaa yksin nii itken jokaisen vähänki surullisen kohtauksen aikana melko vuolaasti. Ja Titanicista en halua edes puhua..
Joka tapauksessa aika haikeet fiilikset koska Pottereita ei tuu enää kirjoina eikä elokuvina, ja ne on kuitenki ollu mun elämässä koko teini-iän 11 vuotiaasta tähän asti. Yhyy, mitä sitä nyt voi enää oottaa? :( No, tulee ainaki se Twilightin viimenen osa ja seki pätkästään puoliks kahteen elokuvaan niinku tää Potterki. Siinä on oottamista! Onneks noita Potter -leffoja voi kattoo ja kirjoja lukee aina uudelleen ja uudelleen, vaikka pikkuhiljaahan sitä alkaa osata kaikki ulkoa. Varsinkin nuo kirjat, oon lukenu ne niin monesti.. Paitsi viimesen Potterin oon lukenu vaan yhesti tai kahesti, muut kolmesti tai useemmin. Ne on onneks niin pitkiä ja tapahtumarikkaita kirjoja ettei aina kaikki jää muistiin niin on jännää lukee ne uudestaan. :) Suosittelen ehottomasti niille jotka tykkää lukea, ja nää voi innostaa niitäkin jotka on aina vihannu lukemista!


6 kommenttia:

  1. Vähän kivat noi pallosukkahousut! Mulla onneks on vielä pari Potteria lukematta, niin saan jännittää vielä hetken. Tosin oon mä ne kaikki leffoina nähnyt viimeistä osaa lukuun ottamatta. Pitääkin mennä katsomaan se leffa joku päivä :)

    VastaaPoista
  2. Söpö hellokitty paita (: ja oliko se kirppis mistä teit löydöt, niin second hand store nimeltään... se on toosi hyvä kirppis (-:

    VastaaPoista
  3. sori jos menee liian henkilökohtaseksi, mut miks sun käsivarsissa on viiltely arpia O_o

    VastaaPoista
  4. Aksu: kiitoksia!:) ite oon lukenu siinä viidennellä ja kuudennella luokalla kaikki ja seiskaluokan aikana ilmestyi viimenen kirja. :) sen jälkeen oonkin lukenu näitä uudestaan ja uudestaan...

    Anonyymi: kiitos! ja juu just tuo sama kirppis, tykkäsin myös tosi paljo!:)

    Anonyymi: mulla oli joskus muutama vuosi sitte vähä hankala vaihe elämässä mut se on nyt ohi.. yritän olla välittämättä noista arvista mut aina jonkun katse jää viipymään niihin kun hoksaa, mut onneks kovin monesti ei olla kyselty mitään, koska en vaan jaksa muistella. Oon kuitenki rehellinen enkä ala valehtelemaan ilmeisistä asioista..

    VastaaPoista
  5. ok ): iteltäkin löytyy tosin viiltelyjälkiä ja olen huomannut saman, että jotkut niitä vahtaavat, mutta onneksi ymmärtävät pitää suunsa kiinni...

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: sanoppa muuta! osa sitten kyselee..

    VastaaPoista