Sivut

10.8.2011

50 lukijaa !

Teitä on nytten tasan viiskymmentä ja voisin tehdä vaikka jonkinlaista juhlapostausta mutten oikein keksi aihetta. :----D Onhan tuo 50 kuitenki iso luku ainakin mun aivoilla ajateltuna. Olis kiva tehdä jonkinnäkönen kysymyspostaus mut luulen ettei niitä kysymyksiä kovin paljon välttämättä tulis koska joillekin n. 300 lukijan bloggareille on tullu alle kakskymmentä, niin kuinka vähän mulle sitten tulis. :--D Mulla on kans se ongelma et kun jotkut tekee kysymyspostauksia niin on kauheen vaikee keksiä kysymyksiä.

Jos joku keksii jonkin kivan aiheen juhlapostaukselle niin voi sanoo mielellään, mulla ei oo yhtään minkäänlaisia ideoita. :) Hassua, vastahan teitä lukijoita oli alle kymmenen? Aika rientää liian nopeeta, ja ens tiistaina alkaa koulut. Mun pitäis säästää koska on ostettavaa mm.

- Kalenteri kouluun ens vuodelle (ja haluan nimen omaan soodakalenterin kun ne on niin söpöjä!)
- meikkivoide ja eyeliner (vanhat alkaa loppua)
- Viiniä lauantaiksi (lomanloppumis bileet tai jotain enkä jaksa enää kaljaa)
- Oon menossa myös naistenpäiville lauantaina päivällä ja siellä voi upota rahaa.

Oon siis säästelly nytten rahaa ja oon muuten unohtanu sanoo et olin myllykahvilassa töissä viime lauantaina ja siitä palkka tulee ens maanantaina. :) Säästää pitää säästää pitää.. Oon ikionnellinen että alan saada opintotukea syyskuussa! Ensin se pitää vain hakea.

Mutta niin, niitä postausaiheita voi antaa jos joku ihana keksii jotain koska ennen en oo semmosta tehny eli ei oikeen oo mitään hajua... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti