Sivut

15.8.2011

H&M

Pistin nyt sitte tuonne H&M:n ostoskoriin valmiiks ne mitä haluan, ja nyt sitte vaan oottelemaan että tulisivat alennukseen. Tuo 40,85 € hinta ei hirveesti miellytä, ja jossain vaiheessa nuo kumpiki hello kitty-paita on sen -50%, että odotellen sitä. :) Hinta laskee roimasti. + nyt kun sain teiltä lukijoilta vinkkejä että H&M:n luomivärit on hyviä hintaansa nähden, niin hankin nyt samalla tuon luomiväripaletinkin. :) Toivottavasti en hirveen kauan joudu oottaan niitä alennuksia. Kuvaa kannattaa klikata niin näätte sen suurempana, noista teksteistä ei tässä saa oikeen selvää. :-D


Yks mun tuttu muuten kysy että voiko tilata mun kans kimpassa sitten kun tilaisin nämä, niin saatas kumpikin halvemmalla kun postikulut puolittuis. :) Ajattelin näiden ostosten jälkeen alkaa säästään ihan kunnollakunnolla, koska haluaisin joskus ostaa järkkärin, ja muutenkin säästäminen olis hyvä opetella kunnolla. Musta tuntuu myös etten tarvi näiden jälkeen pitkään aikaan uusia vaatteita, kun mulla on jo oikeastaan kaikkee mitä tarvin, mut Hello Kittyä haluan kunnolla mun vaatekaappiin ja näiden ostosten jälkeen sitä on. Oon jo muuten alottanutkin semmosen pienen säästöjutun, laitan aina kaikki 5, 10 ja 20-sentin kolikot semmoseen purkkiin kun niitä ilmestyy lompakkoon.

Löysin muuten tänään Seppälästä ihanan pantteripipon, joka oli kivan paksu ja massiivinen, ei semmonen ohut ja liru.  Jos hyvin käy niin saisin ostettua uuden pipon talveksi, koska en oo vanhaan oikeen tyytyväinen ku meinaa tippua päästä eikä oo niin paksu. Toivottavasti ne pipot ei heti lopu koska niitä oli ostettu jo aika paljon.. Jos ne vaikka ehtis tulla alennukseenki ennen ku kaikki pipot on menny. Enkä kehtaa pyytää äitiä osteleen mulle mitään tai antamaan rahaa kun kesällä sillä on kuitenki menny niin paljon Pariisin matkaan yms. Ja muutenki tuo pipo oli vähän hintava kun 12,95€.. Että enköhän saa ostettua kaiken mitä tarvin ihan ite.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti