Sivut

15.8.2011

Last Summer Party

Niin että Safaripuistossa tuli oltua ja join Last Pineapple -viiniä ja luulin että olisin sen juotuani ihan tillin tallin... Kyllähän sillä hyvään kuntoon pääsin mut ei mitään perseitä yhellä viinipullolla vedetä. :-D Oli ihan kivaa ja siellä oli aika kova melu eikä mitään hajua miten hirveesti ihmisiä siellä oikeen kävi. Poliisitki kävi vierailulla joten oli paras laittaa juoksuksi, kyllä täysikästen kelpas katella meitä alaikäsiä jotka juoksee nolosti poliiseja karkuun. Joudun juokseen vielä ens kesänki koska täytän vasta elokuussa 18 sit ku koulut alkaa ! Mun synttärit on muuten viikon ja päivä päästä. Mut joo laitampa tähän pari kuvaa ku enempää julkaisukelposia kuvia sieltä ei oikeen saanu. :-D Lisäks olin sen verran sekasi etten osannu laittaa salamaa päälle tuohon mun uudempaan kameraan.. -.- Niin että onneks otin pienenki digikameran mukaan.



Pääosin hengasin siellä Sannan kans joka on alemmassa kuvassa, mut vastaan tuli myös tämä ylemmässä kuvassa oleva blondi jonka blogia luen, ja hänkin lukee mun blogia! Ei olla ennen livenä juteltu tai nähty mut tuolla tuli sitte rupateltua ja on kyllä aina ihan mahtava kun bloggaajia tulee vastaan. :D Jonnan blogiin pääset tästä. Ja mun hiukset ei näemmä oo oikeen pysyny hyvin, hyi..

Musta tuntuu ettei mulla oo enää juomassa/bilettämässä läheskään niin hauskaa mitä vaikka viime kesänä, ehkä voisin vaan pitää kunnon tauon ku menee vaan rahat. Tuntuu aina että kaikki muut on paljo enemmän kännissä ku minä ja jotenki mulla ei vaan tuu se sama fiilis mitä joskus ennen ! Tai sitte mun pitää siirtyä johonki viinaan koska se on ainut alkoholi josta pääsen oikeesti semmosiin fiiliksiin että huhhuijjaa. Mut ai että sitä krapulaa sitte viinanjälkeisenä aamuna... Onneks alkaa koulut niin ei oo mitään bileitä enää ja toivon ettei kaikki kaverit oo joka viikonloppu vaan juomassa. -.- Kyllä sitä pitäs muutaki tekemistä olla. En varmaan jaksa juhlia ees synttäreitä mitenkään, täytän ens vuonna sen 18 nii sitte on kunnon bileet ! 17 on vähä turha ikä. :---D Huomennahan alkaa koulut enkä tiiä miten jaksan aamulla nousta, mulla on ollu ihan hirveesti uniongelmia tässä elokuun aikana....

Jos lopettaisin tän turhan höpöttämisen nyt ku tätä asiaa alkaa olla !

10 kommenttia:

  1. IHANA JONNAMURUSENI <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: ai säki tunnet sen :--D

    VastaaPoista
  3. Onpa kivan näkönen tuo sun kasettihuppari =)

    VastaaPoista
  4. Ano: kiitoksia! :) oli joskus deviantin alessa ja makso vaan kympin !

    VastaaPoista
  5. Haaaa voiei.. :--D just tässä itekki koitan kirjotella blogiin lauantaista ja pistää sitä meijän kuvaa... :--D

    voi luoja mulla meni lujaa.. sori jos höpätin sulle jotaki noloa.. muistikuva ois, että oisin koko elämänkertani selittäny mitä turhimpia asioita myöten.. :--D

    hmm ja kukahan toi anonyymi on ? :p

    VastaaPoista
  6. Jonna: en muista oikeen mitä me puhuttiin mut mun mielestä et oo elämäkertaa kuitenkaa kertonu, esittelit poikakaveris ainakin ja semmosta ja sitte kuunneltiin musaa :-----D ja yritin laulaa sun kans mut siinä kunnossa ei oikee onnistunu muistaa sanoja... mut oli justii kivaa siinä höpöttää kaikkee :----DD

    VastaaPoista
  7. haha, no hyvä etten pelotellu sua pois, ku olin nii sekasi. :--D

    ehkä pitäs rajottaa jatkossa, ettei ainaskaa tulis tommosia kännejä riipastua enää uudestaan, ku muisti pätkii ja kyllä se häpeäki on tietyissä asioissa melko suuri. :--D

    VastaaPoista
  8. tulispa mullaki semmonen kunnon kännifiilis mut semmosta en oo saanu koko kesänä enkä ees muista että oisin saanu koko vuonna... -.- ehkä pitää juoda viinaa, sen pitäs auttaa. tai juoda viinit nopiampaa 8))))

    VastaaPoista
  9. nohei.. kiitä onnees, ettet oo saanu esim. tommosia samanlaisia ku minä. :--D

    olihan mulla toki tooosi hauskaa koko lauantai, mutta sunnuntai ei sitte ollukkaa niin hauskaa. :D

    vieläku kaikki tuli kertoon mitä oon tehny ja rupes itelläki palaileen mieleen.. :-D

    VastaaPoista
  10. no tuo on kyllä tullu koettua muutamaan otteeseen että noloja juttuja vaan tapahtuu eikä oo ees kunnolla muistikuvia! oon vaan kyllästyny siihen ku en enää mee niin sekasi ja oon liian järkevä kännissä :((

    VastaaPoista