Sivut

2.8.2011

Farkkupostaus!

Teempä nyt postauksen mun housuista ja farkuista ku innostuin kuvaileen niitä. :) Kävin tänään myös kirppiksellä ja sieltä tarttui mukaan kahdet housut ja niistä sitte se innostus lähti tähän postaukseen. Kuvien värit vääristää kyllä hirveesti mut en voi oikee mitää. :/ Yritin vähä muokkailla.


 Nämä housut ostin siis tänään ja maksoivat yhteensä vaivaiset kolme euroa, ja hyvässä kunnossakin ovat. Ylemmät näyttää vähän turkooseilta mut kyllä ne ihan siniset siniset on ja alemmat on oikeasti vaaleanpunaisemmat mitä kuvassa näyttää. 

 Punaset farkut ostin kirppikseltä myös joskus, oisko hinta ollu joku 4 € ?

 Nämä on nyt sitte ihan turkoosit ja ostin H&M:ltä viime kesänä. Tai no äiti osti ku mulla ei ollu oikeen rahaa, hinta oli 19,95 €.

 Nämä on kirkkaan pinkit joka ei kuvassa oikeen näy, ja ostin Seppälän alesta joskus kuudella eurolla. :--D Nappi on kyllä lähteny irti ja muutenki nää on jotenki kulahtaneet etten enää oo tykänny käyttää.. Vetskariki on rikki.

 Violetit farkut kirppikseltä ja hintaa oli muistaakseni joku kolme euroa. Viime syksynä taisin ostaa.

 Mustat Onlyn pillifarkut kirppikseltä myös, kaksi euroa maksoivat. Näissäkin on kyllä vetskari rikki, joudun pitämään pitkien paitojen kans ettei huomaa ku vetoketju aina auki.. :D Se nimittäin valuu itestään alas, sama vika ku niissä pinkeissä housuissa.

 Nämä sain kaverilta ja maksoin näistä varmaan jotain 2 €? :D En muista.

 Nämäki samaiselta kaverilta ja maksoin näistäki jotain alle 5 € varmaanki, en oikeen muista.

 Nämä ostin Deviantista tammikuussa 2009. Neljäkymppiä maksoivat mut en voi enää pitää näitä ku haarukset ihan revenny ! :(( Oon yrittäny ommella monesti mut on reikä nii iso ettei auta, aina ratkee uudelleen. En tiiä mitä näille pitäs tehä.

 Ostin nämä kaks vuotta sitten Kokkolan H&M:ltä ja maksoin näistä 19,95 €. En oo pitäny näitä nyt pitkään aikaan hirveesti että vois alkaa enemmän käyttään taas. 8)

 Nää on ollu mun lempihousut siitä asti ku sain nää! Äiti osti mulle syksyllä 2009 Deviantista nämä ja mulla oli joku alennuskortti että nää tais maksaa 25 €, oikea hinta neljäkymppiä. Lempparit♥

Nämä ostin kirppikseltä myös joskus, taisivat maksaa vaan euron. Janne kehuu aina että mun perse näyttää hyvältä näissä. :-----D Onneks ees joissain housuissa.

Tähän loppuun vielä että oon katellu näitä H&M:stä, ku haluaisin vielä keltaset ja vihreet pillit. Sitte ois jo suunnilleen joka väriä! Nämä maksais 19,95 €, ollaan keskiviikkona menossa Ouluun yöksi ja Torstaina ois sit aikaa shoppailla. :) Aattelin käydä ettimässä ja kokeilemassa näitä sieltä H&M:stä ja ehkä saattaisin ostaaki jos en ala pihiks. Oon kyllä jo kauan halunnu keltasia housuja ja tämmönen "leijonankeltanen" on just ihana täydellinen väri. Sanokaapa jos jossain myytäis suht halpoja vihreitä pillifarkkuja, tai jos joku ois innokas myymään omiansa pois jos ei enää käytä. :D Sitte oisin tyytyväinen mun housukokoelmaan, ku oon vartavasten keränny kaikkia värikkäitä housuja.

Ehkä joku huomas ettei tässä ollu ollenkaan tavallisia deniminsinisiä farkkuja. Yksinkertasesti en halua sellasia kun ne on vähän tylsiä ja ne on niin perusvaate, en tykkää niistä. Semmosissa housuissa en tuntis itteeni kotoisaks. Oon viimeks pitäny denimifarkkuja seiskalla ja sen jälkeen mun housut on ollu vähän omaperäsempiä.. Kuvioita ja värejä niinkun näkyy. :) Että varmaankaan ei voi sanoa että mulla olis tylsiä housuja! Mut olishan se vähä mitäänsanomatonta laittaa kuvia omista farkuista jotka kaikki on jotain deniminsinisiä pillejä. :-D Huomasin tässä myös että äiti on noista kaikista housuista ostanu mulle vaan kahet... Ja jos en kirppiksillä kävis niin olis mulla aika tylsä housuvalikoima tähän verrattuna.

6 kommenttia:

  1. Jos sä haluat korjauttaa noi sun ONLYN farkkujen vetskarin, nii vie ne housut suutarille. Se ei tulis maksamaan no juurikaan mitään, koska reppuun uuden vetskarin laitto maksaa jotain 10 ja kuitenki tohon tarvis vaa nii pienen vetskarin että kyllä kannattaa viedä ! :) voi sitte olla turvallisin mielin ku ei oo vetoketju aina auki :)
    ja noista sun punasista salmiakkikuvioisista farkuista voisit vaikka tehä lompakon tms ! leikkaat vaan lahkeen ja ompelet kiinni ja vetskarin sitte siihen. ehkä no maailman yksinkertasinta ;p

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: no suutarille oon ajatellu että vois viiä niin olis taas toimivat farkut. :-D ja noista salmiakkihousuista oon aatellu et vois tehä myös shortsit sillee et leikkaa pitkät lahkeet pois ja sitte niistä leikkais sinne reijän kohalle "paikan". mut tuo lompakko ois kyllä kans kiva!8)

    VastaaPoista
  3. haha ehkä vähä outo kysymys mutta mikä sun koko seppälän housuissa yleensä on? :--D mulla ois yhet housut joita en käytä enää ollenkaa ja oon ollu monesti nakkaamassa roskiin mutta mietin että voisit _ehkä_ tykkäillä, en tiiä :--D

    VastaaPoista
  4. Sara: oot kyllä niin paljo mua pienempi et saapa nähä! millaset housut?:)) mun vaatekoko on 36 seppälässä sekä H&M:ssä :)

    VastaaPoista
  5. ihanat nuo liituraita farkut <3 mieki haluun (:

    joo, tosiaan väriä löytyy...

    haluaisin ostaa violetit farkut, mutta neki tuntuu mulle liian värikkäältä :DD

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: kiitoksia!:) ja mikään ei oo liian värikästä, vaikka tietenki voi tuntua oudolta käyttää värikkäitä vaatteita jos yleensä on semmosia tummempia perusvärejä :)

    VastaaPoista