Sivut

24.8.2011

Lahjoja ja ostoksia

Eilen juhlittiin siis mun synttäreitä ja oon nyt iso tyttö, 17 vuotta ! Tuntuupa hirveeltä. Täällä kävi mummut ja pappa ja kummitäti. :) Illemmalla sitte tuli vielä Julia ja Sampo ja Nassupossuni! Kuvia en eilen ottanu ollenkaan, mun piti kuvata kakku mut unohin senki... :((( Ärsyttää, siitä tuli nii hieno. Mut nyt se on syöty.. Mut tähän lahjoja mitä sain !

 Tässä on Hello Kitty (oon aina halunnu hello kittyn ja vihdoin sain♥) tuikku, arskat ja mustikantuoksunen vartaloemulsio. Mummu anto mulle rahalahjan lisäksi tuon mustan eyelinerin, joka osoittautu ihan mahtavaks, paras mitä mulla ikinä on ollu. Mummu oli saanu sen jostain eikä ite käytä tuommosia niin anto sen sitte mulle. :D Kävin tänään kaupoissa ja tuon oikea hintahan oliki sitte 13.50€ Prismassa.. Tuon muoviruusun mummu anto, sen piti käydä ostaan ensin oikee ruusu mut se unohti (vanhuus) niin anto sitte ton ja oli laittanu siihen jotain ihanaa hajuvettä :) Ja musta on kiva ku tuo kestää eikä kuivu.

 Suklaata tuli myös paljo !

 Täti oli askarrellu mulle huovuttamalla synttärikortin. :-------))

 Korvikset on korvissa niin kuvaan ne sitten näin, nämäkin tuli lahjana. :)

Sain ihan hirveesti rahaa joten kävin ostamassa sen kauan odotetun uuden pipon Seppälästä. Oikee hinta 12,95 mut mulla oli semmonen alennusjuttu niin maksoki vaan 10,40 tai jotain sinne päin. :) Näin myös muutama yö sitte unta että sain muumimukin ja muutenkin mun on pitäny alottaa niiden keräys jo varmaan yli kaks vuotta sitten... No, tänään tuli vihdoin se päivä jolloin ostin mun ensimmäisen muumimukin. Alan kerään näitä ihan kunnolla, ja sitte joskus ku pystyn kortilla maksaan niin voi huutonetistä ettiä kaikenlaista. Kävin huvikseen katteleen ja siellä ihmiset myi hirveesti pois omiaan, oli paljo semmosia kausimukeja yms joita ei enään oo myynnissä. Yhellä mukilla oli niin paljo huutoja että hinta oli noussu 350 €..... Ö____Ö Mahto olla arvokas.

Nyt annan mun loput rahat äitille jos se laittais ne mun tilille. :) Säästökuuri alkaa. Paitsi että haluan ostaa muumimukin joka kuukausi niin saan kerättyä niitä! Jos jollain muuten on eikä tarvi niin minä oon innokas ostaja! 8----)

2 kommenttia:

  1. kivoja lahjoja! (:

    nuo korvikset on tosi söppänät.

    nii, ja eihän huutonetistä ostaessa tartte välttis aina maksaa kortilla, itte oon "ostanu" sieltä jo monesti ja maksanu ihan vaan tilisiirrolla. (oon siis alaikänen)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: kiitoksia! ja mä en osaa tehä mitään tilisiirtoja ja uskon ettei äiti halua että tilaan sieltä :DD en tiedä voinko ees tehä ku äiti on saattanu pistääki kaiken mailman estoja..

    VastaaPoista