Sivut

29.7.2011

Aamua

Tässä teille oikein hemaiseva kuva, laitoin eilen oranssia shokkiväriä. Kuva ehkä vähän vääristää, lopputulos oli oranssimpi mitä kuva näyttää ! Laitoin jo joskus kaks viikkoo sitte tuota oranssia mut ei sillon ollu niin intensiivinen lopputulos, nyt tuli paljo oranssimpi. Sitä pinkkiä väriäkin olis vielä jäljellä ja haluaisin sitä laittaa vielä. :) Oskun rippijuhlat on nytten sunnuntaina ja mun pitäis kokeilla laittaa sormikiharoita. Saas nähä miten seki onnistuu..


Aika hirvee kuva kyllä. :----D Onneks oon sunnuntaina sitten edustavana mekko päällä ja käsken äitin ottaa kuvia. Ja minä haluan kyllä kuvata oskun rippikuvat tuolla takapihalla kukkien äärellä ! oon aina halunnu päästä kuvaamaan ihmisiä ja nyt tulee hieno tilaisuus kuvata pikkuveljee, jolla on vielä se pukuki päällä. JEE! Käsken sen kaikkiin hienoihin asentoihin. :)

2 kommenttia:

  1. voi ku sä oot jo nii innoissaan nuista oskun juhlista. :) mua vähän hirvittää se konfirmaatio..kumminki kompuroin sielä.. :D

    VastaaPoista
  2. Milla: minä itseasiassa kämmäsin, olin siinä keskellä ekana ja mun piti lähtä heti ekana pois siitä alttarilta enkä tienny millon piti lähtä nii sitte joku joutu tökkää mua ja sanoo et hei ny pitäs mennä jo.... mut se oli kauheeta ku ei oikee tienny mitä pitää tehä. :-D ja juuu on tietenki kivaa sitte ku kaikki sukulaiset tulee käymää ja kaikkee! ja pääsen kuvaa >8)))

    VastaaPoista