Sivut

4.7.2011

Shoppailua

Tänään Sonja tuli Ylivieskassa käymään ja käytiin kirppiksillä, Seppälässä ja Kappahlissa. :) Tuli osteltua vähän enemmänki ku aluks aattelin.... Tässä olis ostoksia:

Keltasta paitaa/mekkoo oon halunnu jo jonkin aikaa ja tämmöinen söpö paituli löytyi eurolla kirppikseltä. :) Nuo hihat ihastutti erityisesti tässä.

Tässä taas ihastutti rusetti ja oli myös söpö päällä. Hintaa oli tällä 1,50 €.

Tätä laukkua katselin jo viimeksi ja nyt päätin sitten ostaa sen. Näyttää jotenki pieneltä tässä mut kyllä tää on ihan semmonen hyvänkokonen laukku, ei mikää jätti muttei pienikään. :D Keskikokoinen siis? Hintaa oli 2,50 €.

Näistä kengistä oon tykänny, Seppälässä oon näitä ennenki katellu. Päätin kokeilla jalkoihin nytten ja samalla huomasin että olivat -40% alennuksessa! Hintaa jäi 9 € ja pakkohan nämä oli kotiuttaa. :) Just tämän mallisia kenkiä oon halunnu jo jonku aikaa. Vähän massat mut onko sillä niin väliä jos ite tykkää? Tällaset samanmalliset mutta leopardikuvioiset ajattelin H&M:stä hommata vielä. :)

Huomenna olis lähtö puoliltapäivin mökille, siellä oltas yks yö jonka jälkeen keskiviikkona lento Pariisiin. Toivon syvästi etten ala Jannea ikävöimään yhtä raskaasti ku viime kesänä Helsingissä.... Se ei oikeesti oo kivaa :(

 Tämmönen kuva toissapäiväseltä :D Kovasti oon alkanu taas meikkaamaan.

4 kommenttia:

  1. Toi rusettitoppi on tosi söpö! Ja muutenkin sulla on kaikinpuolin ihana tyyli :)

    -Aksu-

    VastaaPoista
  2. Anonyymi/Aksu: kiitoksia oikein paljon! :) tuun aina iloiseks kun saan mun tyylistä kiitosta. :)

    VastaaPoista