Sivut

5.7.2011

ILTAAA

Täällä mökillä on aika tylsää... Pihalla on niin paska ilmaki ja kylmä. Pilviä vaan pilvien päällä. Tulis jo huominen.... Ja ainii, ei mennäkään vielä huomenna Pariisiin vaan ollaan yks yö ensin joko Saksan jossain pienessä kaupungissa tai sitte Ranskan puolella jossain pienessä kaupungissa ja sitte torstaina Pariisi. :) Lennetään siis Saksan Frankfurtiin vaikka oon sen jo varmaan maininnu joskus.

Mietin vaan että kuinka kauas Eiffeltorni näkyy, eli sit ku ollaan bussissa matkalla Pariisiin niin kyylään varmaan koko ajan ikkunosta jos sitä näkyis. :D Varsinki sitte ku aletaan jo olla lähempänä sitä Pariisia. Se torni on niin saakelin iso. Ja sit ku bussissa nään sen huipun nii oon varmaa ihan täpinöissää ja otan siitä heti kuvan! Vähänkö siistiä, oon vaikka kuinka kauan oottanu että pääsen näkemään Eiffelin :)) Ja Mona Lisaa oon oottanu myös kovasti ja tietenki koko Louvre-museota. Toivottavasti siellä saa kuvata.... Riemukaari ja Notre Dame pitää myös nähä! Onkohan se Notre Dame samanlainen ku Notre Damen kellonsoittaja-elokuvassa ? Ja onko siinä samanlaisia kivipatsaita, niitä jotka muuttu eläviks ? Pitäsköhän kattoo toi leffa ihan vaan fiilistelyiks kun täällä on niin tylsää jos vaikka fin-tv toimis. :) Tai entä jos siellä Notre Damella tuleeki vastaan semmonen kyyryselkäinen rumilus? :DD Joo oonko vähä innoissaa ees.

Mutta nyt lähen tästä ettei tuu ihan hirvee romaani :D

2 kommenttia:

  1. Pääsispä itekki Pariisinn :D

    VastaaPoista
  2. heibba, ootkos jo täällä sun blogissas mainostanu sitä mun arvontaa? vielä ehtii, muuten menetät sen yhden arvontalipukkeen.

    VastaaPoista