Sivut

29.7.2011

Heippa

Tänään aloitin siis liikuntaharrastuksen uudelleen. Ei oo kesälomalla oikeen onnistunu ja se Pariisin reissuki tuli siihen välii ja on ollu vähä huonoja ilmoja (joko sataa vettä tai on liian kuuma). Nytki on aika kuuma mut ei liian, oikeestaa täydellinen ilma. :) Joten pyöräilyn aloitin nyt! Ja toivon ettei tää heti lopahda.


Löysin myös tämmöisen jostain blogista touko-tai kesäkuussa. Joku tyyppi kertoi sitten kommenttilaatikossa että tämän avulla oli saanut kaksi kiloa pois (!) En usko että mulla on mahollisuutta tiputtaa kiloja pahemmin ku oon normipainonen. :-D Mut ylipainosten on aika helppo saada kiloja karisemaan jos vähänkin alkaa liikkumaan enemmän ja jättää herkkuja vähemmälle, on tullu huomattua. Niin että aloitin nyt tämänkin koska haluaisin vatsan timmiin kuntoon. 

Haaveilenki semmosesta tosi timmistä ja hieman lihaksikkaastaki vartalosta, mut tuskimpa mitää täydellistä kroppaa saan ikinä. Siihen pitää nähä niin paljon vaivaa.. Tärkeintä tässä nyt on se että saan liikunta-harrastuksen ja liikkuisin säännöllisesti. :) Pyörälenkin yrittäisin tehä ainaki joka toinen päivä ja tämän vatsalihasharjotuksen joka päivä. Jos ei jotain sillon tapahdu niin jo on kumma ! Ainiin, oon lihonnu kaks tai kolme kiloa kesän aikana ku mittasin painon tässä pari kertaa, joten siksiki tämä. :-D Ne kilot ois mukava saada pois, vaikken nyt mitään laihduttamisoperaatiota oo tässä tekemässä. Niin ja tietenki sovin itteni kans että herkkuja saa syödä vaan viikonloppuna joku päivä: perjantaina, lauantaina tai sunnuntaina. Ja ainiin, ne pyöräilylenkit ei sitte oo mitään 3km lenkkejä, vaan ihan yli 10km lenkkejä että tuntuuki jossain. 

Tuossa mun reitti, sori ku on tämmönen epäselvä ja paskalaatunen mut parempaakaan en saanu tehtyä! Ainakin Ylivieskalaiset tajuaa tästä melkohyvin minkälainen lenkki tuli tehtyä. :) Unohdin merkata missä mun koti on mut se on tuolla Koskipuhdossa, ehkä joku huomaa mistä tuo viivanteko on alotettu!

7 kommenttia:

  1. Sä oot hoikka :) Mut se on ruumiin rakeenteestakin kiinni yleensä että kuinka "helposti" laihtuu, ja aineen vaihdunnasta

    VastaaPoista
  2. <---- tuo on totta! ja oon mä vielä melko hoikka mut geenien takia kyllä tästä alan läskistymään ja sitä en halua. :-D mun ruumiinrakenne on semmonen aika normi, onneks. en tykkäis yhtään jos olisin semmonen kauheen "isoluinen" ja joku yli 170 cm pitkä. olo ois liian iso sitten vaikka paino olis normaali..

    VastaaPoista
  3. Teen joitain noita liikkeitä, voin sanua, että ihan tehokkaita on!

    VastaaPoista
  4. Itellä on tippunu paino sen kipsin takia. En ikinä jaksanu lähtä mun huoneesta alakertaan asti syömään.

    VastaaPoista
  5. Meeri: noniin, hienoa! pitäis jaksaa vaan tehä joka päivä. :-D oon mä tänään ja eilen alotuspäivänä tehny ! sais tulla kunnon rutiini.

    kummistus: voi vitsi munki pitää hankkia kepit.. vaikka meijän jääkaappi on kyllä liian lähellä silti, eikä oo portaita mitä kiivetä.

    VastaaPoista
  6. vaikka ootki normipainonen, niin tottakai sulla on silti mahollisuus tiputtaa kiloja, mutta meet varmaan sillon liian laihaksi ellet jo anorektiseksi D:

    vaikuttaapa pitkältä tuo pyörälenkki :D paljon kilsoja?

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Niimpä niin, kyllä yleesä se laihuttaminen tämän painosena on hankalampaa, mitä ylipainosten laihuttaminen, mut silti kyllä mahollista. :D ja vois olla oikeessa että menisin vähä liian laihaks jos jonku kymmenen kiloo tiputtasin... Ö_Ö

    ja hmmm en osaa sanoo yhtään tuosta lenkistä, mut varmasti yli kymmenen kilsaa :--D

    VastaaPoista