Sivut

21.7.2011

Haasteen viimenen osa

day 1. Kerro äidistäsi:
day 2.  Kerro itsestäsi:
day 3. Kerro kumppanistasi:
day 4. Kerro lemmikistäsi:
day 5. Mitä on rakkaus?:
day 6. Mitä on epäoikeudenmukaisuus?:
day 7. Mitä on yksinäisyys?:
day 8. Miltä sinusta tuntuu tänään? :
day 9. Mitä on tasa-arvo?:
day 10.  Elämän suuret ja pienet virheet:

Tää on hankala. En osaa sanoo mitään.... En muista mikä olis ollu tosi suuri virhe mun elämässä, mut kai niitä pieniä on tullu tehtyä miljoonia. Ja jos olisin tehny jonku tosi pahan virheen niin kyllä se olis jo tullu mieleen. On kyllä mielessä yks isompi virhe minkä oon tehny, tai no voi puhua virheistä tässä asiassa mutten siitä kyllä varmasti ala puhumaan täällä. Kavereihin liittyviä isoja virheitä en oo varmaankaan tehny, mut esim. on varmaan useammankin kerran käyny niin että oon luvannu jotakin ja sit unohtanu koko asian. Ja mullahan nyt vaan sattuu olemaan huono muisti. :D Mut nyt ei oo kyllä pitkään aikaan käyny tollee et olisin unohtanu lupauksia. Oon tehny myös virheitä Janneen liittyen ja Janneki on tehny virheitä, mut ollaan saatu aina korjattua kaikki. Ja yleensäkin virheet on aina tullu korjattua jotenki, mut aina sekää ei onnistu. 

Ja varsinki nyt tulee mielee yks mun entinen kaveri, moni varmaan saattaaki tietää kenestä puhun, mut se teki sen verran isoja virheitä ja loukkas mua ja mun kavereita ja suutuin sille lopullisesti, niin etten enää jaksanu tai pystyny antaan kokonaan anteeks. Se tyyppi oli sitä paitsi tehny samat jutut ennenki, nii koitappa sitte luottaa siihen enää. Sitä paitsi kaikki mun kaverit oli sitä mieltä et oli vaan hyvä ku pistin välit poikki sen kanssa.... Alko oikeesti tuntumaan kaikki niin vaikeelta sen yhen ihmisen takia. Oon nyt hyvissä väleissä ton samaisen ihmisen kans ja joskus jos tullaan jossain vastaan niin kyllähän me jutskataan ja tolleen, mut en vois enää olla sen kans niin hyvä ystävä mitä joskus oltiin. Se on mulle vaan pelkkä tuttu ja saa pysyäki. Ei meijän ystävyys onnistu kun se käyttäytyy niinkun käyttäytyy. Kyllähän se vois muuttuakin ja syytä oliski, mut en tiiä haluaako se ees tai tajuaako se ees sitä että se sen luonne on välillä tosi hankala... Mulle on ihmiset puhunu niin kovasti paskaa tuosta ihmisestä että huhhuijaa. -.-'' mut kyllähän tuo ihminen iteki puhuu paskaa koko ajan, omista kavereista, tuntemattomista, puolitutuista, perheestään ja ihan kenestä vaan. Yksin kertaisesti: KAKSINAAMAISTA. En  kyllä tiiä puhuuko enää samallaista paskaa omista hyvistäki ystävistä mitä ennen, toivon että ei. Muistan niin hyvin miten se aina sano vihaavansa kaksnaamasia ihmisiä mut ehkä sen ite kannattais kattoo peiliin... Mut se siitä, en jaksa enään muistella sitä. :---))

En kyllä keksi nyt tähän enää yhtään mitää, joten lopetan tähän nytten ja kyllähän tuohon ees jonkiverran tuota tekstiä synty.

Olisin muuten ilonen jos antaisitte postausehdotuksia. :) Joskus kauan sitten oon kysyny ja mulla on ollu ne puhelimessa muistissa ja ajattelin että voisin niistä tehdä postauksia vihdoin viimein kun satuin jopa muistamaan koko asian. Joten postausehdotuksia otan vastaan. :) Tällä hetkellä mun puhelimessa on muistissa hamepostaus, kynsilakkapostaus, päivä olivian kanssa (tän oon jo tehny mut voisin tehä uudestaan kun viimeks meni vähä kököks) ja lempi asukokonaisuuksia.

7 kommenttia:

  1. Mitä mieltä sinä Olivia itse olet kaksinaamaisista ihmisistä? Itse kuulut niihin myös.

    VastaaPoista
  2. niin että haluisitko antaa vaikka sähköpostiosottees mulle ni voidaa vaihtaa numeroita jne ? :---) tai jotai. oisin siellä joko vähä ennen yhtä tai kahen jälkee, onko preferenssiä että kummalla junalla tuun :---D

    VastaaPoista
  3. meikä menee landeilee nyt jo ni heitätkö puhelinnumeros vaikka mulle ? sähköposti on m-meri (ät) hotmail.com :---) kiits !

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: voivoi kuule mitähän mä oon nyt tehny. :D tee tili itelles tänne ja tuu sitte vittuilee, noloo tuo nimetön haukkuminen.

    meri: juuu pistän sulle tuonne sähköpostii numeroni 8)))

    VastaaPoista
  5. kyllähän kaikki tuntuvat kaksinaamaisia olevan, itse myös. :)
    En sanonut etten olisi. Kuka muu uskaltaa myöntää olevansa kaksinaamainen?

    VastaaPoista
  6. Eiköhän kaikki ole kaksnaamasia joskus ja puhu kavereista pahaa. :-D ite voin jopa sanoa että en tee sitä kovinkaan paljo, mut just tommoset tosi suututtavat tyypit alkaa ärsyttää ja puhun sitte niistä suuttuneena. enemmän puhun paskaa semmosista tyypeistä jotka on tuttuja muttei kuitenkaan mitään kavereita tai ystäviä ja ne sitte ärsyttää käytöksen takia yms.

    VastaaPoista