Sivut

3.7.2011

Haaste

day 1. Kerro äidistäsi:
day 2.  Kerro itsestäsi:
day 3. Kerro kumppanistasi:
day 4. Kerro lemmikistäsi:
day 5. Mitä on rakkaus?:
day 6. Mitä on epäoikeudenmukaisuus?:
day 7. Mitä on yksinäisyys?:
day 8. Miltä sinusta tuntuu tänään? :
day 9. Mitä on tasa-arvo?:
day 10.  Elämän suuret ja pienet virheet:

Tänään musta tuntuu hieman krapulaiselta ja lössyltä (?) mut silti on semmonen ihan jees meininki. :) Oli mukavaa olla kirkossa tänää (niin mitä??) kun riparilaisillamme oli konfirmaatio. :) Isosena on kyllä mukavaa olla ! Ja tuli haikee olo ku alko muisteleen sitä omaa konfirmaatiopäivää. se on varmaan mun yks elämän parhaista päivistä. Olihan tuola kirkossa vähä kinkkistä siinä mielessä ku oli pieni darra ja kahen tunnin unien jälkeen ei naurattanu herätä.... Olin siis kylällä koko yön ja kotona pääsin kuuden aikaan aamulla nukkuun. Kaheksalta oliki sitte herätys.... Että vähä meinaa väsyttää ja mietin mitä sitä pitäs tehä vielä tänään. :D Varmaan kyllä nukahan aika aikasin! 

Tiivistettynä tämän päivän tunnetiloja on ollu rentoutunu, haikeus, huono olo fyysisesti, nälkäinen ja ehdottomasti väsynyt. Ja pelkään keskiviikkoo ku on lento Saksaan ensin ja sieltä mennään jollaki bussilla Pariisiin.... Pelkään sen takia kun tiiän että mulle tulee hirvee ikävä mun nassupossua eli Jannea. Muistan ku viime kesänä oltiin viikko Helsingissä, se ikävä oli ihan hirvee ja mua vaan itketti ku olisin halunnu Jannen viereen nukkumaan. Mulla hajos oma kännykkä sillon enkä voinu tekstata sillä tai tehä ylipäätään mitään. Nyt voisin mut tulis pikkusen kalliiks, ne ois saldot samantien ihan tyhjänä... Ja se on kieltämättä rasittavaa ku ei oo muita juttukavereita ku porukat... Toivottavasti hotellissa on tietokone! Muuten kyllä ootan lomaa innolla :)

6 kommenttia:

  1. Ootko millään muilla ripareilla isosena?:) mulla on seiskaripari enkä tiiä yhtää ketä mun riparilla on isosena. :D

    VastaaPoista
  2. Milla: meet siis samalle mis mun pikkuveliki on :D ja en yhtään muista ketä sinne tuli isoseksi, varmaan ainaki kesis eli mikko keskinen tais olla kähmy :) en oo kuitenkaan varma.... ja mä en oo muilla leireillä isosena, meitä isosia on niin paljo ettei anneta ku yks paikka aina kaikille. :) mut aion kyl hakee sitte seiskaleirille ja keiskoihin ja lasten joululeirille myös. ens keväänäki on lastenleiri ja haen varmasti sinneki :D

    VastaaPoista
  3. nii joo tosiaa, osku on samalla riparilla mun kans :D ja taiat tosiaan tykätä olla nuilla leireillä :)

    VastaaPoista
  4. Mukava blogi, alan tätä kurkkaileen ! :D saako ton sun 10pv blogi "listan" kopsata? (:

    VastaaPoista
  5. Milla: joo todellakin tykkään leireillä olla, rakastan! ja saatat sitten bongata minut siellä törmälässä jos tuun vierailupäivänä sinne :D jos nuo porukat on lähössä.

    VastaaPoista
  6. Kiatipoti: kiva kun saa uusia lukijoita!:) ja tottakai saat kopsata, itsekin sen oon aikanaan kopsannut jostakin. :-D

    VastaaPoista