Sivut

30.1.2014

Piilarinet

Tulipas tehtyä pieni heräteostos viime viikolla. Taisi olla perjantai kun tilasin itselleni värilliset piilarit, kun vihdoin löytyi hyvä verkkokauppa josta niitä saa vahvuuksilla. :) Mulla tarvitsee siis piilareiden olla -6.50 ja silmälasien -7.0 että on se aika etsimistä noiden värillisten piilarien osalta... Tai ainaki mustien, koska juuri sellaiset halusin! Kyllähän sellasia luonnollisia löytyy vahvuuksilla ties minkämoista.

 Onneksi mulla sattui olemaan ylimääräinen piilarikotelo.

Zädääm! Oon kyllä ihan eri näkönen. Näytän heti ihan ulkomaalaiselta! Vielä musta peruukki ja hirveesti itseruskettavaa niin se on siinä. Tai sit näyttäisin vaan nololta feikiltä suomalaiselta joka yrittää näyttää epätoivoisesti kuumalta latinonaiselta... Mutta joo, tykkään näistä kyllä hirveesti!

Varmasti viikonloppuisin tulee lähinnä käytettyä, on sen verran iso muutos että en ihan kouluun vihtis laittaa.
Värilliset piilarit on siitä hauskat ettei välttämättä heti tajua mikä on muuttunut, sitä vaan kattoo toista ja miettii miks se näyttää hassulta. :D Mitäs tykkäätte?

PS: Oon menossa huomenna leireilemään isoseksi Törmälään ja sitä ennen pitää käydä siivoamassa yhden mummelin luona (oon 4h-työpalvelussa) joten en ehdi postailla vasta kun sunnuntaina. Jos sillonkaa, sillä täti tulee käymään ja pitäis alottaa lehtijutun tekeminenkin, ens viikon keskiviikkona deadline ja maanantai-iltanakin oon kuoroharkoissa... Kovasti siis hommaa tiedossa.

4 kommenttia:

  1. Näytät vaan entistä enemmän joltain japanilaismangatytöltä :D Sopii kyllä, mutta sellanen tuli vaan mieleeni!

    VastaaPoista
  2. Hyvin käy noi mustat piilarit sulle :)

    VastaaPoista